Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر عاطفه سمائی با اشاره به بستری جدید ۱۵ نفر در بیمارستان قائم، گفت: به فرض رعایت محدودیت ها از هفته اول اردیبهشت ماه سیر نزولی خواهیم داشت، البته این مهم مشروط به رعایت قرنطینه و فاصله گذاری اجتماعی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، دکتر عاطفه سمائی، معاون درمانی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به رفتارشناسی پیک های یک اپیدمی و نیز خصایص و الگوی شروع و پایان سه پیک قبلی، اظهار کرد: باید بگویم نمودارها موید این نکته هستند که پیک چهارم کرونا از میانه اسفندماه شروع و در هفته های آخر فروردین و اول اردیبهشت به بدترین حالت خود خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: به فرض رعایت محدودیت ها از هفته اول اردیبهشت ماه سیر نزولی خواهیم داشت، البته این مهم مشروط به رعایت قرنطینه و فاصله گذاری اجتماعی است.

معاون درمانی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با بیان اینکه در حال حاضر ما در بیمارستان شرایط بسیار سختی داریم، تصریح کرد: تاکنون 69 بستری در بیمارستان داریم که یک مورد فوت شده است‌.

وی خاطرنشان کرد: به همت پرسنل فداکار درمان و حمایت مسیولین شهرستان این شرایط پایدار است،

سمائی حجم بالا و بی سابقه مراجعین به بیمارستان را طی یک سال اخیر و ابتلا در تعداد بسیاری از اعضای خانواده نشانه فرم جهش یافته دانست و گفت: نیازمند همت مردم عزیز برای برون رفت از این بحران هستیم.

وی یادآور شد: همه باید فرض را بر مواجهه و آلودگی بدانیم و طی دو هفته با پرهیز از آمد وشد اجتماعی کمک کنیم تا زنجیره انتقال قطع شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اول اردیبهشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۹۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان

 فریبا  کوشا رییس بیمارستان خاتم در ابتدا ضمن خوش آمد گویی به معاون فرهنگی اجتماعی استان و همکاران شان آرزوی توفیق برای امنیت سازان استان نمود

 در ادامه سرهنگ علی رحیمی ضمن تبریک هفته سلامت و برشمردن نقاط مشترک پلیس و کادر درمان در جهت امنیت روانی و اجتماعی جامعه افزود: کارشناسان بهداشت و آموزش همگانی انتظامی پلیس آمادگی ارائه راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی برای جامعه هدف در کنار کارکنان دانشگاه علوم پزشکی دارند.

 در ادامه با اهدا لوح یادبود و هدیه‌ای از زحمات سرکارخانم دکتر کوشا رییس بیمارستان خاتم الانبیا زاهدان تقدیر و در پایان نیز معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با حضور در بخش کلینیک از کادر درمان نیز به مناسبت هفته سلامت با اهدا شاخه گل تجلیل به عمل آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رشد ۳برابری مسمومیت با قارچ‌های سمی/ ۱۴نفر بستری شدند
  • روز حساس برای سکه‌ بازان؛ شرط مهم برای کاهش قیمت سکه
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد/ عکس
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • عکس| تصویر حسن شکوهی، بازیگر قدیمی، روی تخت بیمارستان/تغییر چهره عجیب همبازی مهران مدیری
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد