Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@10:54:28 GMT

تسهیلات مسکن به بازنشستگان پرداخت می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۹۱۷۵

تسهیلات مسکن به بازنشستگان پرداخت می‌شود

مدیرعامل بانک رفاه کارگران در دیدار با هیأت مدیره کانون بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی گفت: پرداخت تسهیلات مسکن به بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی فاقد مسکن در اولویت قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، اسماعیل لله‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران در دیدار با هیأت مدیره کانون بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی گفت: در سال جدید با توجه به سهمیه‌ای که برای این بانک در قانون بودجه در نظر گرفته شده است، پرداخت تسهیلات مسکن به بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی فاقد مسکن در اولویت قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: با برنامه‌ریزی اولیه، قرار است وزارت مسکن و شهرسازی، زمین مورد نیاز را تأمین کند و بانک رفاه کارگران نیز با همراهی و کمک سازمان تأمین اجتماعی، تسهیلات به بازنشستگان فاقد مسکن پرداخت کند تا این افراد بتوانند نسبت به تهیه مسکن مورد نیاز خود اقدام کنند.

 

به گفته مدیر عامل بانک رفاه کارگران، در سال گذشته مبلغ تسهیلات قرض الحسنه به این گروه از مشتریان از 230 میلیارد  به 2230 میلیارد تومان افزایش یافت و با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم حفظ سلامتی آن‌ها، 330 هزار فقره تسهیلات به صورت غیرحضوری و حضوری پرداخت شد.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ساخت مسکن تسهیلات مسکن مسکن بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی بانک رفاه کارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۹۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان خان احمدی امروز در جلسه کمیسیون هماهنگی بانکهای استان گفت : بانک های گلستان پارسال در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در بین سه استان اول و در تسهیلات مسکن شهری جزء پنج استان نخست بودند و امسال هم در کنار جهش تولید مسکن در گلستان خواهیم بود.

او همچنین افزود : بانک های گلستان پارسال بیشتر از توان مالی خود برای بخش های مختلف گلستان هزینه کردند و امسال هم آماده کمک به تولید در گلستان هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • تفاوت چشمگیر میزان دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی با پرداختی سایر بازنشستگان
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • اختلاف بر سر افزایش حقوق بازنشستگان!
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • دولت سیزدهم عزم راسخی برای تأمین مسکن اقشار کم‌برخوردار دارد
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • تأمین مسکن کارگران، اولویت امسال وزیر کار
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان مشاغل خانگی در همدان