Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  همشهری‌آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، در متن پیام تسلیت حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی آمده است: درگذشت مجاهد خستگی‌ناپذیر سردار سرتیپ پاسدار سیدمحمد حسین‌زاده حجازی، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، موجب تأثر و اندوه فراوان شد.

رییس جمهوری تصریح کرد: این فرمانده جانباز و متعهد، تمام زندگی خود را با اخلاص در سنگرهای مختلف خدمتگزاری به خصوص در دوران دفاع مقدس و پس از آن در سمت‌های مختلف، وقف پاسداری و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و خدمت به میهن اسلامی کرد و کارنامه پرافتخاری به یادگار گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحانی در این پیام این ضایعه را به محضر فرماندهی کل قوا، ملت شریف ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همه دوستداران و به ویژه خانواده گرامی آن مرحوم تسلیت گفت و در این ماه پربرکت از درگاه خداوند متعال برای ایشان همجواری با همرزمان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت کرد.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکشنبه شب در اطلاعیه‌ای از شهادت سردار سرتیپ پاسدار «سید محمد حسین‌زاده حجازی» جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه بر اثر عارضه قلبی خبر داد.

در همین زمینه:

ظریف درگذشت سردار حجازی‌ را تسلیت گفت جزئیات علت شهادت سردار حجازی از زبان سخنگوی سپاه سردار ایرانی، پدر موشکی حزب‌الله لبنان را بشناسید پیام تسلیت خانواده شهید سلیمانی برای درگذشت سردار حجازی پیام قالیباف برای درگذشت سردار حجازی خطیب‌زاده درگذشت سردار حجازی را تسلیت گفت عکس| دست نوشته سردار حجازی برای حاج قاسم جانشین فرمانده نیروی قدس درگذشت کد خبر 596034 برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران دولت دوازدهم حسن روحانی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دفاع سپاه پاسداران دولت دوازدهم حسن روحانی جانشین فرمانده نیروی قدس انقلاب اسلامی سپاه پاسداران درگذشت سردار تسلیت گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۹۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی

متن پیام سید محمد خاتمی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آیت الله حاج سید حسین خمینی

با درود به روان تابناک آیت حق حضرت شیخ مرتضی حائری و حضرت سید مصطفی خمینی، درگذشت بانوی با فضلیت سرکار معصومه خانم حائری مادر گرانقدرتان را که واسطه العقد مبارک میان مرجعیت شریف حائری و خمینی بود صمیمانه به جنابعالی، خانواده بزرگوارتان و همه بستگان داغدار تسلیت می گویم و از پیشگاه حضرت حق جل و علا برای این فقیده سعیده آمرزش و رحمت الهی و برای بازماندگان معزز صبر و اجر و سلامتی مسالت می کنم.

با احترام
سید محمد خاتمی،‌۱۴۰۳/۲/۶

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تسلیت سیدمحمد خاتمی به محسن مهرعلیزاده پیام تسلیت سیدمحمد خاتمی به علیرضا قربانی

دیگر خبرها

  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز
  • پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی