Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-30@01:55:19 GMT

نحوه آموزش مجازی بیشترین موضوع شکایت دانشجویان

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۹۵۰۶

نحوه آموزش مجازی بیشترین موضوع شکایت دانشجویان

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)؛ فریدون جعفری درباره شکایت هایی که در ایام کرونا به دفتر پاسخگویی و رسیدگی به شکایات وزارت علوم ارسال شده است، اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا، بیشترین میزان شکایاتی که سال گذشته به وزارت علوم واصل شد، مرتبط با نحوه عملیاتی یا اجرایی کردن آموزش های مجازی در سطح موسسات و دانشگاه ها به خصوص غیردولتی ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گله دانشجویان از درست اجرا نشدن آموزش ها بود و با ارزیابی شکایت ها برخوردهای لازم صورت گرفت و بخشنامه ها و آیین نامه های لازم ابلاغ شد.

این مسوول وزارت علوم ادامه داد: با رسیدگی به شکایت های دانشجویان، هر چه به پایان سال ۹۹ نزدیک تر می شدیم، از فراوانی این آمار کاسته می شد.

مدیرکل دفتر پاسخگویی و رسیدگی به شکایات وزارت علوم درباره ارزیابی از میزان رضایت مندی مراجعه کنندگان به این وزارتخانه، خاطرنشان کرد: وزارت علوم سامانه نظرسنجی از مخاطبان خود را دارد که وقتی به حوزه های مختلف مراجعه می کنند، به پاسخ و برخوردی که به صورت مجازی یا حضوری دریافت می کنند، امتیاز می دهند.

جعفری ادامه داد: این بازخوردها در اداره کل تحول اداری و فناوری اطلاعات وزارت علوم رصد و آمار آن سالیانه منتشر می شود. بر اساس ارزیابی های صورت گرفته، وزارت علوم در طول سه سال گذشته از نظر سنجش میزان رضایتمندی در دولت الکترونیک، جزو وزارتخانه های برتر شناخته شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093499 برچسب‌ها آموزش مجازی مرکز نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: آموزش مجازی مرکز نظارت بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت علوم تحقیقات و فناوری وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۹۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های شکایت کارگران در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان امروز در مراسم تجلیل از کارگران نمونه واحدهای تولیدی و کارگاهها در گنبدکاووس گفت: مدت رسیدگی به پرونده‌های شکایت کارگران در گلستان از ۸۸ به ۱۶ روز کاهش یافته است و استان ما دراین حوزه رتبه سوم و در صدور آرای این بخش هم رتبه نخست کشور را دارد.

حسینعلی خواجه‌مظفری همچنین افزود : در یک سال گذشته ۸۱۵ کارگر به سبب حوادث ناشی از کار در کشور جان باختند که از این تعداد ۱۳ نفر از کارگران استان بودند.

او ادامه داد : در یکسال اخیر هفت هزار و ۵۸۷ مورد بازرسی از کارگاه‌های تولیدی گلستان توسط بازرسان این اداره کل و ادارات تابعه آن در شهرستان‌های این استان انجام شد که ۲ هزار و ۸۰۴ مورد آن از کارگاه‌های پرخطر بوده است.

او گفت : خوشبختانه این استان کمترین تنش کارگری در کشور را دارد و دریافت بیمه بیکاری آن هم روند نزولی به خود گرفته است.

او جمعیت کارگری گلستان را به همراه خانواده یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: همه تلاش و برنامه‌ریزی‌های این اداره کل در راستای حمایت کارگر و کارفرما و رعایت حقوق متقابل آنهاست.

وی همچنین ادامه داد: گلستان درحوزه اشتغال رتبه سوم کشور را دارد و این جایگاه از کاهش نرخ بیکاری و نیز افزایش ۲.۲ درصدی مشارکت اقتصادی استان، بدست آمده است.

دیگر خبرها

  • کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های شکایت کارگران در گلستان
  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • نحوه نظارت بر صحت نتایج آزمایش‌ها در آزمایشگاه‌های پزشکی
  • حوزه نظارت بر کیفیت آموزش دانشگاهی در قزوین احیا شد
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • رئیس انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران : آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند