Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین ایلام: سردار جمال شاکرمی در نشستی که در محل فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با مدیرکل کمیته امداد استان برگزار شد، اظهار کرد: مقرر شده در شب‌های مبارک قدر و سالروز ولادت امام حسن مجتبی و کریم اهل بیت، تعداد بیش از ۲۰ هزار پرس غذای گرم با همکاری سپاه و کمیته امداد بین مددجویان و نیازمندان استان توزیع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: کمیته امداد و سپاه همواره در راستای محرومیت زدایی از استان و خدمت به نیازمندان تعاملات و همکاری‌های بسیار نزدیکی با هم داشته‌اند که مهم‌ترین بخش از این همکاری‌ها در زمینه ساخت و تأمین مسکن نیازمندان بوده است.
 
سردار شاکرمی با عنوان اینکه همواره تلاش کرده‌ایم راه ارتباطی سپاه و کمیته امداد به عنوان دو دستگاه مولود انقلاب در راستای خدمت به نیازمندان مستحکم نگه داشته شود، افزود: در ماه مبارک رمضان امسال هم همکاری این دو دستگاه در چند زمینه مهم از جمله طرح ایران مهربان و موضوع حامی یابی برای ایتام و نیز اطعام نیازمندان ادامه خواهد داشت.
 
وی افزود: در موضوع اطعام نیازمندان نیز در طول ماه مبارک رمضان با استفاده از امکاناتی که سپاه در زمینه پخت و تهیه غذا در اختیار دارد موضوع توزیع ۲۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان در مدت ۴ شب عملیاتی خواهد شد.
 
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام، حامی یابی برای ایتام و کودکان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد را یکی دیگر از زمینه‌های همکاری بین کمیته امداد و سپاه استان برشمرد و گفت: برنامه هدف گذاری شده ما این است که ۱۲ هزار حامی برای کودکان یتیم و نیازمند استان جذب کنیم.
 
سردار شاکرمی افزود: به همین منظور قرارگاهی در سپاه تشکیل شده است که موضوع حامی یابی برای ایتام و طرح ایران مهربان را رصد و پیگیری کند تا به این طرح نیز تا پایان نیمه اول ماه مبارک رمضان بر اساس برنامه هدف گذاری شده به سرانجام برسد

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: فرمانده سپاه امیرالمومنین ایلام توزیع غذا نیازمندان کمیته امداد استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۹۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس

 رییس صندوق امداد ولایت فارس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس گفت: صندوق امداد ولایت پارسال ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به شانزده هزار خانواده نیازمند استان پرداخت کرد.
صالحی با بیان این که تسهیلات در زمینه‌های ازدواج، کمک هزینه خرید مسکن، کمک هزینه اجاره مسکن، درمان و جهیزیه پرداخت شده است افزود: قرار است امسال با همیاری خیران، میزان تسهیلات افزایش یابد.
وی ادامه داد: صندوق امداد ولایت در قالب بانکداری اسلامی فعالیت می‌کند و تسهیلات پرداخت شده بدون سود و با بازپرداخت ۶۰ ماهه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه
  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • حمایت‌ ۲ هزار و ۱۰۰ معلم نیکوکار البرزی از ایتام
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی