Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛زهرا همتی گفت: این پویش با هدف کمک به مددجویان زیر پوشش با محوریت همدلی مردم، موسسات خیریه و سازمان بهزیستی برای خدمت رسانی با رعایت کرامت انسانی تا پایان ماه مبارک رمضان در این استان اجرا خواهد شد.
 
وی ادامه داد: این پویش با هدف پرداخت کمک هزینه معیشتی، تهیه و توزیع اقلام و بسته‌های معیشتی، تهیه غذای گرم، تهیه وسایل بهداشتی، درمانی و دارویی، تامین اقلام جهیزیه و سایر موارد برای کمک به مددجویان زیر پوشش از اول ماه مبارک رمضان آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی اضافه کرد: در این زمینه با موسسه‌های خیریه فعال استان هماهنگی لازم صورت گرفته تا برای جذب کمک از افراد خیر و نیکوکار در اجرای این پویش رایزنی لازم را انجام دهند.
 
مدیر کل بهزیستی ایلام یادآور شد: افراد خیر می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای مشارکت در این پویش به شماره کارت ۳۶۷۰_۹۴۰۵_۹۵۷۰_۶۳۶۷ و یا شماره شبا ۷۲۰۱۰۰۰۰۴۱۶۷۰۳۴۵۴۱۷۵۰۸۳۲ IR به نام حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی واریز کنند.
 
به گفته وی، همچنین تمامی موسسات خیریه دارای مجوز از بهزیستی و همچنین ادارات بهزیستی شهرستان‌های سراسر استان تا پایان ماه مبارک رمضان آماده دریافت کمک‌های غیر نقدی مردم خیر و نیکوکار در اجرای این پویش هستند.
 
 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: بهزیستی ایلام زهرا همتی پویش ضیافت همدلی ماه مبارک رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۹۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح‌های اقتصادی باید از مسیر دانشگاه بگذرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیدمحمد موسوی‌نسب، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایلام در دیدار با بهروز ناصری رئیس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام  اظهار کرد: اجرای طرح‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سایر بخش‌ها برای دستیابی به اهداف واقعی باید از مسیر دانشگاه بگذرد و اتاق بازرگانی ایلام از هرگونه همکاری مشترک با این دانشگاه در راستای اجرای طرح‌های تحقیقاتی و پژوهشی، آموزش و ایجاد نمایشگاه استقبال می‌کند.

وی افزود: پیوند اتاق بازرگانی به‌عنوان پارلمان بخش خصوصی با دانشگاه زمینه‌ساز رشد تولید، تجارت، بازرگانی و سایر بخش‌های اقتصادی خواهد بود. تلاش می‌شود که با انعقاد تفاهم‌نامه زمینه لازم برای توسعه همکاری بین اتاق بازرگانی و دانشگاه آزاد اسلامی فراهم شود.

 رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایلام تأکید کرد: استان ایلام دارای ظرفیت‌های مناسبی از حیث نفت و گاز، پتروشیمی، میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، صنعت و معدن، داشتن مرز مشترک با عراق و کشاورزی برای جذب سرمایه‌گذاری است که باید از ظرفیت دوسویه اتاق و دانشگاه برای تحقق این مهم استفاده بهینه شود.

تحول اقتصادی با اجرای طرح‌های مشترک بین اتاق بازرگانی و دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام نیز با استقبال از هرگونه همکاری دوسویه با اتاق بازرگانی به‌منظور توسعه همه‌جانبه این استان استقبال کرد، گفت: اجرای طرح‌های مشترک بین اتاق بازرگانی و دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند فرصت‌های جدید کارشناسی شده‌ای را برای تحول اقتصادی در استان فراهم کند.

بهروز ناصری اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های دانشگاه آزاد اسلامی ورود به مسائل استانی و کمک به حل مسئله در استان بوده که این دانشگاه در استان با همه ظرفیتی که دارد در خدمت توسعه استان است. ۱۰ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام مشغول تحصیل هستند که خروجی آن زمینه‌ساز تحول بوده و این ظرفیت می‌تواند در حوزه کارشناسی اقتصادی و سایر بخش‌ها به فعالان بخش خصوصی کمک کند. این دانشگاه آمادگی لازم برای انعقاد تفاهم‌نامه با اتاق بازرگانی دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان
  • اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان
  • اجرای طرح‌های اقتصادی باید از مسیر دانشگاه بگذرد
  • اجرای پویش «پای کار ایرانیم»در پایتخت
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت
  • اجرای پویش «پای تختی هستیم» در پایتخت
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون