Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@20:46:12 GMT

۵+۲ ایرانی علیه آقای گل‌های موقت لیگ قهرمانان

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۹۶۷۷

۷ بازیکن تیم های ایرانی در فصل جاری لیگ قهرمانان دو گل زده‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته و در روز شکست آلمالیق ازبکستان مقابل استقلال تاجیکستان، ظفر پولونف مهاجم تیم ازبک دو گل به ثمر رساند تا با تک گلی که مقابل الهلال زده بود، راهی صدر جدول گلزنان لیگ قهرمانان شود. دقایقی بعد، عمر سوما مهاجم سوری الاهلی نیز قیچی برگردان بازیکن هم‌دسته را با یک ضربه تماشایی همراه کرد تا تیم سبزپوش جده به گل برسد و سوما هم سه گله شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این دو در حالی صدرنشین جدول گلزنان شده‌اند که اصلی‌ترین تهدیدکنندگان آن‌ها بازیکنان تیم‌های ایرانی هستند؛ پنج ایرانی به همراه لوسیانو پریرا و شیخ دیاباته.

 

 

محمد عباس‌زاده، شهریار مغانلو و محمد نادری در یک بازی توانستند این سه گل را بزنند اما مهدی قایدی، فرشید اسماعیلی، شیخ دیاباته و لوسیانو پریرا در هر دو بازی موفق به گلزنی شده و رکورد جالبی را ثبت کرده‌اند.

 

 

نکته جالب اینکه استقلال در جدول دو گله های لیگ قهرمانان، چهار نماینده دارد و از این حیث رکورددار است. آبی‌ها که با ۸ گل زده بهترین خط حمله لیگ قهرمانان را به خود اختصاص داده‌اند، حالا امیدوار خواهند بود که با حفظ این روند، صدر جدول گلزنان را هم به تسخیر خود در بیاورند.

 

باتوجه به اینکه احتمال حذف الاهلی عربستان و آلمالیق ازبکستان کم نیست، مهاجمان ایرانی فرصت این را خواهند داشت تا با صعود تیمشان، فرصت گلزنی بیشتر را هم پیدا کنند.

 

در این بین ناکامی ستارگانی چون عیسی آل کثیر، ارسلان مطهری، ساسان انصاری و... نیز جالب توجه است و باید دید که در ادامه چه خواهند کرد.

مهدی قایدی استقلال تهران فولاد خوزستان تراکتور لوسیانو پریرا محمد عباس زاده محمد نادری دیاباته لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس تهران شهریار مغانلو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی قایدی استقلال تهران فولاد خوزستان تراکتور لوسیانو پریرا محمد عباس زاده محمد نادری دیاباته لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس تهران شهریار مغانلو لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۹۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در افغانستان/ ۱۱ نفر کشته و زخمی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از طلوع نیوز، جانان سایق سخنگوی وزارت رسیدگی به بلایای طبیعی دولت موقت طالبان در افغانستان امروز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که بر اثر وقوع بارندگی‌های سنگین و سیلاب در ۱۵ ولایت این کشور، ۱۴۰ باب خانه مسکونی تخریب شده است.

سخنگوی وزارت رسیدگی به بلایای طبیعی دولت موقت طالبان در افغانستان در این خصوص ادامه داد: در ۳ روز اخیر بر اثر بارندگی شدید و سیلاب در ولایت‌ های قندهار، نورستان، بادغیس، غور، ننگرهار، میدان وردک، هرات، سمنگان، پنجشیر، لغمان، کنر، بغلان، کندز، سرپل و پروان؛ ۸ نفر جان‌باخته و ۳ تن هم مجروح شده اند.

به گزارش طلوع، وزارت رسیدگی به بلایای طبیعی دولت موقت طالبان در افغانستان پیشتر گفته بود که بر اثر وقوع سیلاب‌های اخیر سراسر افغانستان، ۹۰ تن جان باخته و ۵۴ نفر دیگر هم مجروح شده‌ اند.

کد خبر 6091451

دیگر خبرها

  • ال‌کلاسیکوی ایرانی در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • آمریکا تصاویر اولیه از اسکله موقت در سواحل غزه را منتشر کرد
  • عرضه جهانیِ تولید ایرانی علیه تحریم‌ها
  • بن سلمان: مخالف آوارگی مردم غزه هستیم
  • اقدامی غیرقانونی علیه کسب‌وکارهای آنلاین ایرانی/ پای رانت به فضای مجازی کشیده شد!
  • تحمیل ضرر به کی‌اف‌سی آمریکا در مالزی برای حمایت از غزه
  • ضربات جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • ضربه‌های جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • عدم عقب‌نشینی هوینس از اظهاراتش علیه توخل
  • سیل در افغانستان/ ۱۱ نفر کشته و زخمی شدند