Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، عملیات احداث مسیر دوچرخه سواری پیوسته و ایمن  منطقه ۳ که فاز اول آن در بلوار میرداماد به بهره برداری رسیده بود به بزرگراه  شهید همت رسید.

سید محمد رضا موسوی با اشاره به اجرای عملیات زیرساختی مسیر دوچرخه سواری در این منطقه گفت: مسیر دوچرخه با هدف توسعه حمل‌ونقل پاک در پایتخت و کاهش آلودگی هوا و ترافیک در خیابان‌های اصلی منطقه به‌صورت شبکه‌ای تعدادی از خیابان‌ها را به یکدیگر وصل می‌کند و با نرده‌های زردرنگ از مسیر خودروها تفکیک شده است که فاز نخست آن در بلوار میرداماد حد فاصل بزرگراه شهید مدرس تا میدان مادر تکمیل و قابل بهره برداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۳ بیان کرد: مسیر دوچرخه سواری در بزرگراه شهید همت در باند جنوبی این بزرگراه حد فاصل شیخ بهایی تا شیراز امتداد دارد.
 
وی با بیان اینکه ساخت حدود ۲۶ کیلومتر مسیر دوچرخه سواری از هدف گذاری های اصلی این منطقه محسوب می شود اظهار کرد: این مسیر ۳۵۰ متر از جنس بتن است که ۲۴۰ متر طول آن برای احداث مسیری امن و پیوسته مرمت شد.

موسوی ادامه داد: باتوجه به استقبال شهروندان از دوچرخه سواری به منظور افزایش سلامت خود و کاهش آلایندگی‌های زیست محیطی وسایل نقلیه، عملیات ساماندهی و تکمیل شبکه دوچرخه سوای در معابر اصلی این منطقه سیر صعودی به خود گرفته است.

کد خبر 596043 برچسب‌ها دوچرخه سواری خیابان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دوچرخه سواری خیابان مسیر دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۹۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی

وزیر کشور از پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت آن قرار گرفت. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، صبح امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 احمد وحیدی؛ وزیر کشور به همراه معاون عمرانی شهردار تهران از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در منطقه 18 بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن خداقوت‌گویی به دست‌اندرکاران و مجریان پروژه، در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی، رفع معارضین و عملیات عمرانی آن قرار گرفت.

مختصات دقیق "پروژه بزرگراه شهید بروجردی" چیست؟ + فیلم

براساس این گزارش، پروژه بزرگراه شهید بروجردی واقع در منطقه 18 تهران، انتهای آزادراه ساوه را به میدان فتح متصل و در نهایت به انتهای جنوبی اتوبان یادگار امام(ره) خواهد رسید. «پروژه شهید بروجردی» از تقاطع آزادگان تا بزرگراه یادگار امام(ره) 9 کیلومتر است.

در هفتاد و پنجمین پویش امید و افتخار بود که فاز اول بزرگراه شهید بروجردی به طول 3/7 کیلومتر افتتاح شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • آخرین وضعیت ساخت بزرگراه شوشتری در تهران | ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر این بزرگراه خریداری شد