Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@20:30:48 GMT

۹۰۶۰ دوز واکسن استرازنکا به هرمزگان تخصیص داده شد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۹۹۱۸

۹۰۶۰ دوز واکسن استرازنکا به هرمزگان تخصیص داده شد

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه نوروزیان بیان داشت: در هفته جاری تعداد ۹۰۶۰ دوز واکسن استرازنکا وارد استان هرمزگان خواهد شد و پیرو دستورالعمل ارسالی به گروه‌های هدف مشخص شده تزریق می شود. تاکنون ۹ هزار و ۳۳۵ دوز واکسن کرونا وارد هرمزگان شده که از این تعداد ۹هزار و ۲۲۱ دوز به جامعه هدف تزریق شده است.

نوروزیان در خصوصآخرین آمار کرونا در استان هرمزگان تصریح کرد: در بیست و نهمین روز از فرودین، بستری‌های ناشی از کرونا در استان بازهم سه رقمی شد و با بستری شدن ۱۰۷ بیمار جدید، شمار کل بستری‌ها به ۴۱۲ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ادامه داد: از مجموع بستری ها، ۶۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۱۵ نفر از آن‌ها وخیم است.

نوروزیان بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته نیز دو نفر دیگر در استان بر اثر کرونا جان باختند و شمار کل جان باختگان در استان از آغاز همه گیری کرونا تاکنون به هزار و ۹۴ نفر رسید.

وی اظهار کرد: اکنون شمار این بیماران با افزایش نگران کننده‌ای به ۵۵۶۸ نفر رسیده است.

کد خبر 5192871

منبع: مهر

کلیدواژه: فاطمه نوروزیان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ویروس کرونا ویروس کرونا آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه بوشهر ماه رمضان ۱۴۰۰ ماه مبارك رمضان زلزله روز ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران گناوه واکسن کرونا اردبیل محدودیت های کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۹۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهداء غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر رسید

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت اخیر مرتکب ۷ جنایت جدید شد که طی آن ۶۶ نفر شهید و ۱۳۸ نفر مجروح شدند. 

به این ترتیب شمار شهدای فلسطینی طی ۲۰۵ روز جنگ، به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر و شمار مجروحان به ۷۷ هزار و ۵۷۵ نفر رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • شمار شهداء غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر رسید
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌های سمی؛ ۱۴نفر بستری شدند
  • هیچ بستری برای مذاکره بین اوکراین و روسیه وجود ندارد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد