Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی از آغاز مرحله استانی بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه‌گویی در استان خبر داد.

علی بینش با اعلام این مطلب افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا، این جشنواره بین المللی امسال به صورت مجازی برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

kanoonfest.ir  نسبت به ثبت نام و ارسال آثار خود اقدام کنند

وی بخش ملی، بین‌المللی، قصه‌گویی برتر کشور، پادکست و قصه‌های 90 ثانیه‌ای را از جمله بخش‌های بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی عنوان کرد و افزود: علاقه‌مندان برای حضور در هر یک از بخش‌ها می‌توانند پس از مطالعه فراخوان آثار خود را در سایت جشنواره بارگذاری کنند.

وی تاکید کرد: دختران و پسران ۱۲ تا ۱۸ سال و زنان و مردان ۱۸ سال به بالا پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها را از مخاطبان اصلی مرحله ملی این جشنواره هستند.

بینش گفت: "قصه‌هایی برای کودکان" "قصه‌هایی برای نوجوانان" و "قصه‌هایی برای بزرگسالان" از جمله بخش‌های مرحله ملی بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه‌گویی است و علاقه‌مندان تا ۱۵ خرداد سال جاری فرصت دارند آثار خود را از طریق www.kanoonfest.ir  ارسال کنند.

وی ارسال آثار برای بخش قصه‌های 90 ثانیه‌ای و پادکست را تا ۱۵ مرداد ماه 1400 عنوان کرد و افزود: دبیرخانه استانی بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه‌گویی آماده پاسخگویی به سوالات علاقه‌مندان برای حضور در این رویداد فرهنگی است.

به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، وی با اشاره به برگزاری بیش از ۲۰ عنوان کارگاه و نشست تخصصی قصه‌گویی در سال گذشته، تاکید کرد: این نشست‌ها توسط انجمن قصه‌گویی استان و با هدف توسعه و ترویج فرهنگ قصه‌گویی و ارتقای توانمندی قصه‌گویان علاقه‌مند استان برگزار شده و در سال جاری نیز به صورت مجازی و با حضور اساتید قصه‌گویی کشور اجرا خواهد شد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی برق برق رسانی بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی علاقه مندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۰۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  زهرا آب سوران بیان کرد: با تشکیل دبیرخانه استانی جشنواره نوزدهم ۲۰ اثر به این دبیرخانه ارسال شد که پس از پایش، ۱۰ گروه نمایش طی روز‌های ۸ و ۹ اردیبهشت در سالن آمفی تئاتر مجتمع شهید فرخی ارومیه به رقابت خواهند پرداخت.   آب سوران ادامه داد: مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی با هدف عمومی سازی و مردم سازی نمایش در جامعه و فضا سازی و ارتقای ظرفیت نمایش به عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی و با شعار «این صحنه خانه‌ی ماست» برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • «شتر و آسیابان» به کازابلانکا رسید
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • سومین سفر «شتر و آسیابان» به مراکش
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی در آذربایجان غربی
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی