Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید جواد حسینی مدیر غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با بیان اینکه نظارت‌ها کماکان و با شدت ادامه دارد گفت: از سه واحد عرضه گیاهان دارویی تربت حیدریه گیاهان دارویی و کالا‌ های شیمیایی غیر مجاز به ارزش ۳۵ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

کشف کالای غیرمجاز در تربت جام

او با تاکید بر اینکه عطاری‌ ها حق فروش دارو‌ های ترکیبی دست‌ساز و کارخانه‌ ای را ندارند افزود: فروش دارو فقط بر عهده داروخانه‌ ها می‌باشد و متاسفانه بسیاری از دارو‌ هایی که امروزه تحت عنوان داروی گیاهی عرضه می‌شود شیمیایی بوده و مردم نیز با گمان این‌که دارو‌ های گیاهی بی خطر هستند خودسرانه و ناآگاهانه مبادرت به درمان می‌کنند در حالی که این دارو‌ ها نیز عوارض جانبی خاص خود را دارند.

مدیر غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه ادامه داد: با تلاش و پیگیری‌ های بازرسان و کارشناسان این اداره همه واحد‌ های صنفی گیاهان دارویی ملزم به ارائه تعهدنامه محضری در خصوص خودداری از فروش انواع دارو‌ های شیمیایی و گیاهی غیرمجاز و دخالت در امر درمان به این مدیریت شدند.

 

انتهای پیام//ف.ح

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: داروی گیاهی کالاهای غیرمجاز دانشگاه علوم پزشکی داروهای شیمیایی تربت حیدریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۰۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: این محموله بیش از دو میلیارد ریال ارزش داشت.

 دکتر شیما نصراله‌الحسینی افزود: به‌دنبال اعلام ماموران ایستگاه بازرسی شهید شیردل کامه و حضور کارشناسان غذا و دارو، این محموله کشف و ضبط و خودروی حامل قرص‌ها به پارکینگ منتقل شد.

وی ادامه داد: با تائید کارشناسان این مدیریت مبنی بر غیر مجاز بودن محمولۀ مذکور به‌دلیل توزیع خارج از شبکه برای متهم پروندۀ قضایی در تعزیرات حکومتی تشکیل شد

دیگر خبرها

  • بلای وحشتناکی که یک قرص به ظاهر ساده بر سرتان می‌آورد
  • کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه
  • اعلام اسامی فرآورده‌های سلامت غیر مجاز
  • اسامی فرآورده‌های سلامت غیر مجاز اعلام شد
  • اعلام فرآورده‌های گیاهی درمانی غیر مجاز
  • چالش‌های صنعت داروهای گیاهی در ایران/ انتقاد از وجود سیاست‌های غلط در حوزه دارویی
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه
  • مشکلات اتحادیه عطاران و سقط فروشان بررسی شد
  • داروخانه‌های معتبر اینترنتی‌ مجاز به فروش شیر خشک نیستند