Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا فتح آبادی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال  در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی تیم‌های فوتبال استقلال ایران و الشرطه عراق  اظهار کرد: تیم استقلال در این بازی عملکرد خوبی داشت و با سه گل الشرطه عراق را شکست داد. با آمدن فرهاد مجیدی به استقلال عملکرد این تیم خیلی بهتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی تیمی در دو بازی لیگ قهرمانان آسیا هشت گل می‌زند مطمئنا دارای کادرفنی خوبی است . بازی بعدی استقلال با الدحیل قطر سرنوشت صدرنشین، گروه C لیگ قهرمانان آسیا را مشخص خواهد کرد.

او ادامه داد: با اخراج بازیکن الشرطه در دقایق ابتدایی، بازی برای استقلال راحت‌تر شد. بازیکن الشرطه تکل خطرناکی زد و به درستی هم اخراج شد. AFC قبل از شروع مسابقات به تیم‌ها و بازیکنان اخطار‌های لازم را درباره خطا‌های خشن می‌دهد و حتی جرایم مالی و محرومیت  برای خطا‌های خطرناک در نظر می‌گیرد. تیم‌های عراقی هم مثل تیم‌های سوریه‌ای بازی فیزیکی انجام می‌دهند و در بعضی مواقع به دنبال جار و جنجال و درگیری در بازی هستند، که بازیکنان تیم استقلال به خوبی بازی را مدیریت کردند.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان درباره تاثیر محمد نادری در تیم استقلال  بیان کرد: با سرمربی شدن فرهاد مجیدی در تیم استقلال محمد نادری هم کم کم به روز‌های خوب خود بازگشت. نادری با قایدی هماهنگ شده است. پاس گل قایدی به نادری بسیار تماشایی بود و این دو بازیکن در سمت چپ استقلال عملکرد فوق العاده‌ای دارند.

فتح آبادی درباره شرایط تیم فوتبال پرسپولیس اشاره کرد: تیم پرسپولیس هم مثل استقلال در هر دو بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا پیروز شده و عملکرد هر دو تیم قابل تحسین است. تیم‌های فوتبال کشور‌های حاشیه خلیج فارس هزینه‌ سنگینی می‌کنند و موفقیت تیم‌های ایرانی در مقابل این هزینه‌ها قابل ستایش است.

بیشتر بخوانید 

مجیدی: بازی کردن مقابل تیم‌های ۱۰ نفره همیشه سخت است/ خودمان را برای قهرمانی در آسیا آماده کرده ایم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال الشرطه عراق تیم استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۰۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم

استفانو پیولی در مورد شایعات اخراجش نظری نداد و گفت اخبار رسانه ها را نمی خواند.

طرفداری | پس از تساوی بدون گل میلان با یوونتوس در سری آ، استفانو پیولی در کنفرانس خبری حاضر شد و در مورد مسائل مختلفی از جمله آینده خود صحبت کرد. استفانو پیولی در مورد عملکرد عالی مارکو اسپورتیلو در غیاب مایک منیان که پیش از بازی مصدوم شد، گفت:

لحظات حساس و شکننده ای را سپری می کنیم، در نتیجه واکنش نشان دادن با این روحیه فداکارانه و پر از اشتیاق مقابل تیمی که می خواست اختلاف را با ما کم کند و کیفیت لازم برای ایجاد دردسر برای ما را داشت، دلگرم کننده و اطمینان بخش است. مشخصاً روی توپ های آخر می توانیم عملکرد بهتری داشته باشیم اما برای کسب این نتیجه، فداکاری کردیم و از عملکرد تیم بسیار خوشحالم. جو عجیبی نیز در این بازی وجود داشت، هواداران ما برای حمایت از ما حضور نداشتند اما تا پایان جنگیدیم و واکنش خوبی داشتیم.

باید روی اشتیاق و انگیزه خود کار کنیم تا بتوانیم تا آخرین بازی عملکردی عالی داشته باشیم، باید نماینده این پیراهن باشیم، ما در تمام دنیا هوادارانی داریم. باید عملکرد خوبی داشته باشیم، این را به خودمان، باشگاه و همه هواداران مدیونیم. فکر می کنم در نیمه اول عملکرد بسیار خوبی داشتیم، سپس یوونتوس مهاجمان زیادی به میدان فرستاد و ما مجبور به عقب نشینی شدیم اما با اراده ای فوق العاده دفاع کردیم چون می دانستیم شکست نخوردن در این دیدار، نتیجه مثبتی برای ما خواهد بود. با علم به ضد حمله های یوونتوس و غایبین خط دفاعی مان، عقب نشستیم. از عملکرد تیم راضی هستم، واکنشی که می خواستم را دیدم و حال تلاش خواهیم کرد تا از رده دوم حفاظت کنیم و بیشترین امتیاز ممکن را کسب کنیم.

شایعات در مورد اخراجت در تابستان و عقد قرارداد با لوپتگی به عنوان جانشین؟

مدت زیادی است که روزنامه نخوانده ام. دوستانم هنوز برای من پیام هایی می فرستند، حتی وقتی می گویم این کار را نکنند. امروز تمرکز برای ما مهم بود و باید به تیم احساس آرامش را منتقل کنیم تا به انتهای فصل برسیم.

بزرگ ترین حسرت و افتخار فصل؟

مشخصاً ما اشتباهاتی داشتیم و فصل ما می توانست بهتر باشد اما اگر در رده دوم قرار داریم و فاصله ما با اینتر زیاد است، یعنی آن ها کاری عالی انجام داده اند و تیم های دیگر بدتر بوده اند. لحظات سختی داشته ایم اما این تیم پتانسیل انجام کارهایی عالی و قهرمان بودن را دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • شش دانگ حواس حردانی به محمد نادری
  • فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!
  • استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم