Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@04:27:51 GMT

انتخابات 1400 و یک لشکر احمدی‌نژادی

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۰۲۱۴

انتخابات 1400 و یک لشکر احمدی‌نژادی

گروه سیاست سایت فردا - محمد حسن نامی، وزیر پیشین ارتباطات و رییس سابق سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح امروز با برگزاری یک نشست خبری از نامزدی خود در انتخابات پیش رو خبر داد. او ۶۸ ساله است و سمت‌هایی چون وابسته نظامی جمهوری اسلامی ایران در کره شمالی،  رییس اداره دوم و معاون ستاد مشترک ارتش،  رییس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح،  معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را در کارنامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گفتنی است که پیش از او نیز شماری از همکاران سابق احمدی‌نژاد خود را آماده کاندیداتوری کرده‌اند. محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان دولت نهم و دهم یکی از آن‌ها است. البته خودش گفته که « بنده هیچ دیداری با محمود احمدی‌نژاد نداشته‌ام و مِن‌بعد از اینجور شایعات با اهداف متعدد زیاد شنیده خواهد شد.»

این درحالی  است که زمزمه‌هایی درباره حمایت احمدی‌نژاد از او در صورتی که خودش ردصلاحیت شده باشد، شنیده می‌شد.

چهره دیگری که از اعضای کابینه احمدی نژاد برای ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اعلام نامزدی کرده محمد ناظمی اردکانی است. رستم قاسمی که مدتی وزارت نفت را در دولت احمدی نژاد اداره می‌کرد از اولین افرادی است که کاندیدا شد و اخیرا با حضورش در صداوسیما و اظهاراتی که بیان کرد، خبر ساز شد. 

رامین مهمانپرست سخنگوی وزارت امور خارجه در دولت احمدی نژاد هم نامزد شده و خود را در اندازه ریاست جمهوری می‌داند. 

 

 

حمیدرضا حاجی‌بابایی وزیر آموزش و پرورش او که حالا نماینده مجلس است هم قبلا کاندیداتوری خود را اعلام کرده است.

علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی احمدی‌نژاد که خود را با رزومه‌ترین نامزد انتخاباتی می‌داند را هم باید به این فهرست افزود. 

گفتنی است که نام برخی از همکاران احمدی‌نژاد نیز به عنوان نامزد احتمالی مطرح است. مثلا صادق محصولی وزیر کشور احمدی‌نژاد از جمله گزینه های احتمالی است و بر اساس مواضع اخیر  طیف پایداری ممکن است که وارد این رقابت شود. به اضافه اینکه عبدالرضا داوری در جریان گفتگویی در کلاپ هاوس اعلام کرد سیدمجتبی ثمره هاشمی قطعا در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 ثبت نام می کند و مورد حمایت محمود احمدی نژاد قرار می گیرد.

نکته قابل توجه دیگر این است که همچنان احتمال کاندیداتوری خود احمدی‌نژاد نیز مطرح است. شاهدش اظهارات اخیر رستم قاسمی که گفته بود «من آنچه اطلاع دارم از برخوردها و رفتارهای ایشان، به‌نظر می‌رسد که ایشان دنبال کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری است.»

منبع: فردا

کلیدواژه: احمدی نژاد انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۰۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته

کارشناس سازمان هواشناسی استان ایلام گفت: تا پایان هفته جاری، سامانه بارشی در استان استقرار دارد و فعالیت آن به صورت متناوب و محلی است.

احسان احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در ایلام با اشاره به اینکه اوج فعالیت سامانه بارشی روزهای چهارشنبه تا جمعه است، اظهار کرد: در این روزها در بعضی ساعات رگبارهای شدید به همراه رعد و برق و تگرگ رخ خواهد و دمای هوا نیز کاهش دارد.

وی افزود: در این مدت آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها، اختلال در تردد، طغیان رودخانه‌ها، صاعقه به ویژه در ارتفاعات، ریزش جاده‌ها و خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی استان ایلام خاطرنشان کرد: ضروری است تمهیدات لازم برای جلوگیری از وارد آمدن خسارت به بخش کشاورزی اندیشیده شود.

احمدی‌نژاد ادامه داد: شهروندان ضمن اینکه در بستر و حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها توقف نکنند و از حضور در ارتفاعات نیز به دلیل خطر اصابت صاعقه خودداری کنند.

وی گفت: به دلیل فعالیت این سامانه بارشی ضروری است که دستگاه‌های اجرایی و امدادی از جمله مدیریت بحران، شهرداری و راهداری در آماده‌باش باشند.

کد خبر 749283

دیگر خبرها

  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • عکس احمدی‌نژاد و سعید جلیلی ۲۰ سال قبل
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت
  • مراسم ازدواج خواهرزاده احمدی نژاد در استانبول + عکس
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • ازدواج خواهرزاده احمدی‌نژاد در ترکیه (+ عکس)
  • عکسی جالب؛ دست سفت احمدی‌نژاد با احمد جنتی در مراسم ختم
  • استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته