Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، از اختصاص ۴۴ میلیون مترمکعب پساب به فضای سبز شهرداری تهران خبر داد و افزود: تهیه اطلس جانمایی فضای سبز شهری، چاه‌ها و منابع آب سطحی پایتخت نیز توسط شهرداری تهران در دست اقدام است.

به‌گزارش «انرژی امروز» از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، قاسم تقی‌زاده خامسی در تشریح اقدامات انجام شده در خصوص امضای تفاهم‌نامه با شهرداری تهران با موضوع تامین آب پایدار فضای سبز شهر تهران از محل پساب و دیگر منابع آبی تا پایان سال ۹۹، گفت: در این راستا کارگروه سه جانبه‌ای بین شرکت آب منطقه‌ای، شرکت آب و فاضلاب و شهرداری تهران تشکیل یافته و تاکنون نیز چهار جلسه مشترک در این خصوص برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برنامه‌ریزی در خصوص اختصاص پساب تولید شده سال ۹۹ تصفیه‌خانه‌های فاضلاب به فضای سبز شهرداری تهران با میزان تقریبی ۴۴.۱ میلیون مترمکعب انجام گرفته است که در فاز اول منطقه دو شهری به دلیل وجود چاه‌های غیرمجاز شهرداری و منطقه ۵ شهری به دلیل اضطرار شهرداری تهران به عنوان مناطق تحت پوشش استفاده از پساب و مدیریت منابع آبی انتخاب شده‌اند.

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران ادامه داد: پیگیری شرکت آب و فاضلاب استان تهران در خصوص پیشنهاد قیمت تمام شده یک مترمکعب پساب قابل واگذاری به فضای سبز توسط شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور انجام و جهت تصویب به شورای شهر ارسال شده است.

تقی‌زاده خامسی اظهار کرد: جلسه ویژه‌ای در خصوص آب‌های سطحی موضوع بند دو تفاهم‌نامه که در آن مقرر شده تا سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران تا پایان سال ۹۹ نسبت به ارسال گزارش و اطلاعات مرتبط با مشخصات نقاط برداشت، نحوه برداشت و میزان منابع آب به همراه سطوح آبیاری به تفکیک مناطق در وضع موجود از مجاری آب‌های سطحی اقدام کند، با شهرداری تهران برگزار شده است.

وی در پایان با اشاره به تدقیق آمار چاه‌های مجاز و غیرمجاز مناطق دو و پنج شهری تهران، گفت: در راستای عملیاتی ساختن طرح تامین آب پایدار فضای سبز تهران از محل پساب و سایر منابع آبی، به‌منظور کاهش بهره‌برداری از منابع آبی زیرزمینی با اطلاعات تدقیق شده چاه‌های مجاز و غیرمجازی که توسط شرکت آب منطقه‌ای تهران بازدید شده، برنامه‌ریزی لازم انجام شده است.

برچسب هاایران پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون) شرکت آب و فاضلاب استان تهران (آبفای تهران) شرکت مدیریت منابع آب ایران شهرداری تهران قاسم تقی‌زاده خامسی معاونت آب و آبفای وزارت نیرو وزارت نیرو

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: ایران شرکت آب و فاضلاب استان تهران آبفای تهران شرکت مدیریت منابع آب ایران شهرداری تهران قاسم تقی زاده خامسی وزارت نیرو آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سازمان کشورهای صادر کننده نفت اوپک سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت وزارت نیرو مدیریت منابع آب شهرداری تهران آب و فاضلاب فضای سبز وزارت نیرو منابع آبی شرکت آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۰۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی استخدام‌های شرکت واحد اتوبوسرانی مربوط به پیش از سال ۸۵ است / قرارداد با ۱۶ شرکت خصوصی+فیلم

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران گفت: در بخش خصوصی مسئولیت پرداخت حقوق و جذب نیرو و بستن قرارداد با خود شرکت‌ها است و ما بر آن‌ها نظارت عالیه می‌کنیم.

مهدی علیزاده، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران در پاسخ به خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو پیرامون قرارداد‌های کارکنان اظهار داشت: ما از سال ۸۵ جذب مستقیمی از سمت شرکت واحد و یا شهرداری تهران نداشتیم. تمام استخدام‌های رانندگان مربوط به پیش از سال ۸۵ و در حوزه کارگری است.

وی افزود: با تدابیر و برنامه ریزی‌هایی که صورت گرفت، از طریق شرکت‌های مختلف مانند حامیان و هادیان در قالب حجمی استخدام شده‌اند. یعنی این افراد قرارداد مستقیم با شهرداری ندارند و حقوقشان را بر اساس قانون کار دریافت می‌کنند و بر اساس آن کار می‌کنند. تمامی افراد نیز با علم بر این موضوع شروع به کار کرده اند.

وی تصریح کرد: اگر تفاوتی بین نیرو‌های شرکت واحد و الان است، مربوط به ماقبل سال ۸۵ است.

علیزاده در رابطه با قرارداد‌ها اذعان داشت: شرکت‌های حامیان و هادیان شرکت خصوصی محسوب نمی‌شوند، بلکه این‌ها شرکت‌های وابسته به شهرداری تهران هستند. در صورتی که برای افرادی که تحت نظر این شرکت‌ها مشغول به کار هستند مشکلی به وجود بیاید و یا نیاز به پیگیری موردی باشد، خودمان به آن رسیدگی می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران در رابطه با شرکت‌های خصوصی گفت: ما با ۱۶ شرکت خصوصی همکاری میکنیم و قرارداد داریم. در صورتی که برای افرادی که تحت نظر این شرکت‌ها مشغول به کار هستند مشکلی به وجود بیاید و یا نیاز به پیگیری موردی باشد، مسئولیت رفع آن با مدیرعامل‌های بخش خصوصی است.

وی افزود: در بخش خصوصی مسئولیت پرداخت حقوق و جذب نیرو و بستن قرارداد نیز با خود شرکت‌ها است؛ و ما بر آن‌ها نظارت عالیه می‌کنیم که بر اساس سیاست‌های ما به مردم خدمات رسانی کنند، چه تعداد اتوبوس بیاورند و در چه قالبی خدمت کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چرا شهرداری می‌خواهد با تانک از روی پارک‌های تهران بگذرد؟
  • افشاگری جدید علیه زاکانی درباره قرارداد‌های مخفی شهرداری تهران
  • پنج میلیون مترمکعب روان‌آب در سدهای مخزنی خراسان جنوبی ذخیره شد
  • زاکانی: تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد
  • تعیین تکلیف پساب یزد
  • تمامی استخدام‌های شرکت واحد اتوبوسرانی مربوط به پیش از سال ۸۵ است / قرارداد با ۱۶ شرکت خصوصی+فیلم
  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • یک درصد مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها اختصاص یافت