Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@00:52:07 GMT

اسماعیلی از مجتبی جباری عبور کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۰۳۳۸

اسماعیلی از مجتبی جباری عبور کرد

به گزارش خبرنگار مهر، اگر استقلال در آسیا خوش می‌درخشد و امروز از این تیم به عنوان یکی از بهترین‌های آسیا یاد می‌شود، از نقش بازیکنی مثل فرشید اسماعیلی در این مهم به راحتی نمی‌توان گذشت. هافبکی که با ۲ گل و ۲ پاس گل، یکی از بهترین‌های آسیا در پایان مرحله دوم دور گروهی رقابت‌هاست.

اسماعیلی که اولین گل آسیایی آبی پوشان در فصل ۲۰۲۱ را به ثمر رساند، مقابل الشرطه هم یک بار موفق به باز کردن دروازه شد و یک بار هم پاس منجر به گل داد تا یکی از چهره‌های شاخص این بازی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیلی شاید در لیگ برتر دوران پر فروغی را سپری نکرد و در کنار از دست دادن تعداد قابل ملاحظه‌ای بازی، در گل زنی و گل سازی هم توفیق چندانی نداشت و در ۱۴ بازی تنها یک گل و ۲ پاس گل را به نام خود ثبت کرد، اما وی در لیگ قهرمانان آسیا چهره جدیدی از خود به نمایش گذاشت تا یکی از ارکان خط میانی این تیم باشد و در تنها ۲ بازی آمار ۲ گل و ۲ پاس گل را به ثبت رسانده باشد.

تا قبل از شروع فصل تازه لیگ قهرمانان آسیا، فرشید اسماعیلی با ۶ پاس گل بعد از خسرو حیدری و مجتبی جباری، سومین پاسور برتر آبی‌ها در همه ادوار لیگ آسیا بود و وی با ۲ پاس گلی که در این ۲ بازی داد، با ۸ پاس گل از مجتبی جباری عبور کرد تا حالا بعد از خسرو حیدری دومین بازیکن گل ساز این تیم در لیگ قهرمانان آسیا باشد.

کد خبر 5192750 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: فرشید اسماعیلی فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد مهدی طارمی قهرمانی آسیا تیم فوتبال فولاد خوزستان الاهلی عربستان تیم فوتبال الشرطه عراق تیم فوتبال تراکتور تیم ملی فوتسال ایران فوتسال تیم فوتبال گوا هند ۲ پاس گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۰۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف: توانمندی قهرمانان ما فراتر از قاره پهناور آسیا است

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در رقابت­‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند، توانمندی قهرمانان کشورمان را فراتر از عرصه‌ قاره پهناور آسیا توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند نوشت: کسب مجدد عنوان افتخارآمیز قهرمانی تیم‌ملی کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا توسط جوانان شایسته‌مان موجب خوشحالی و مباهات شد.

وی افزود: این جایگاه ارزشمند که برای سیزدهمین بار توسط فرزندان غرورآفرین و رشید ایران‌اسلامی، با قاطعیت به‌دست آمد، نشان داد توانمندی قهرمانان ما از عرصه قاره پهناور آسیا فراتر رفته است.

قالیباف با تبریک این مقام مسرت‌بخش و ماندگار به مربیان، کادرفنی، سرپرستان و بازیکنان تیم، موفقیت و سربلندی جوانان برومند و سرافراز کشورمان را از خداوند متعال مسالت کرد.

به گزارش ایمنا، فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ امروز یکشنبه بین تیم‌های تایلند و ایران در سالن بانکوک آره‌نا برگزار شد که در نهایت ایران با نتیجه ۴ بر ۱ توانست میزبان را شکست دهد و برای سیزدهم بار قهرمان آسیا شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 748880

دیگر خبرها

  • جزییات سهمیه ایران در لیگ نخبگان و قهرمانان
  • قالیباف: توانمندی قهرمانان ما فراتر از قاره پهناور آسیا است
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • واکنش رضا جباری بابت شکایت باشگاه پرسپولیس
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • لیگ قهرمانان آسیا لغو شد!
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • ناکامی دو ملی‌پوش شمشیربازی در کسب سهمیه المپیک
  • صبر سرمربی سایپا در انزلی لبریز شد!
  • العین؛ تعبیر تدریجی یک رؤیا