Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-02@02:11:04 GMT

ایبیس هتل برتر سال۱۳۹۹ انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۰۸۳۶

ایبیس هتل برتر سال۱۳۹۹ انتخاب شد

به گزارش اقتصادآنلاین، سمانه یوسفی گفت: در سال 1399 از میان نظرسنجی صورت گرفته از میهمانان اسنپ‌تریپ، هتل های فرودگاهی با بالاترین امتیاز به علت رعایت دقیق مصوبات ستاد مقابله با کرونا برای سفر امن و سلامت در درگاه فروش معرفی شد. 

وی افزود: رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، سبب شد تا تیم‌های ورزشی کشور مانند تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان در فروردین ماه امسال این هتل را قبل از عزیمت به مسابقات بین المللی برای اقامت اعضای تیم خود انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسفی اضافه کرد: همچنین برخی شرکت‌ها و مجموعه‌های اقتصادی بنام که همه ساله گردهمایی‌های خود را خارج از تهران و در شهرهای دیگر کشور و یا جزایر خلیج فارس برگزار می کردند، برگزاری برنامه های خود را به این هتل منتقل کردند.

شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات وابسته به شرکت سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران (سمگا) از زیرمجموعه های گروه مالی گردشگری است.

پربیننده ترین دشت کلزا نقاشی زیبای طبیعت بجنورد + عکس وضعیت قابل تامل یک روستای کپرنشین +عکس جنگل ارواح را دیده‌اید؟ +عکس ایرانی‌ها قبل از کرونا چقدر سفر خارجی رفتند؟ نقشه کرونا چرا قرمز شد؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: هتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۰۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا

آژانس دارویی اتحادیه اروپا به‌روزرسانی واکسن‌های کرونا را به منظور هدف قرار دادن سویه JN.۱ توصیه کرده است.

به گزارش ایسنا، سویه JN.۱ با خانواده سویه XBB که توسط واکسن های به روز شده قبلی هدف قرار گرفته بود، متفاوت است و اکنون موارد ابتلا به آن در جهان از انواع XBB پیشی گرفته است.

بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی آژانس دارویی اتحادیه اروپا، شواهد نشان می‌دهد هدف قرار دادن سویه JN.۱ به حفظ اثربخشی واکسن ها با ادامه تکامل سارس-کوو-۲ کمک می‌کند.

ویروس کرونا هنوز هم ماهانه باعث مرگ هزاران نفر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

کرونا در جهان؛ جدیدترین سویه‌های در گردش در ماه‌های اخیر

این آژانس می‌گوید می‌خواهد با سازندگان واکسن ملاقات کند و درباره چگونگی ساخت نسخه‌های جدید این واکسن برای برنامه واکسیناسیون امسال مشورت نماید.

سازمان جهانی بهداشت (WHO) در تاریخ جمعه ۵ مه ۲۰۲۳ به‌ طور رسمی پایان وضعیت اضطراری کووید ۱۹ در جهان را اعلام کرد. این سازمان در ژانویه ۲۰۲۰، شیوع ویروس کرونا را یک وضعیت اضطراری بهداشت عمومی و نگرانی بین‌المللی اعلام کرده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مقایسه پوشش‌های بیمه شخص ثالث در شرکت‌های مختلف در سال ۱۴۰۳
  • انتخاب شورای شهر محمدیه به‌عنوان شورای برتر استان قزوین
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • اتمام واکسیناسیون مرحله اول فلچ اطفال اتباع خارجی در کردستان
  • سرور ابری و آشنایی با ویژگی های آن
  • انتخاب رشته بیش از ۸۸ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ
  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه