Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-08@19:20:17 GMT

ثبات نرخ از در بازار، دلار ۲۳ هزار و ۸۸۱ تومان است

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۰۸۵۸

ثبات نرخ از در بازار، دلار ۲۳ هزار و ۸۸۱ تومان است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس نرخ صرافی ملی ایران امروز (30 فروردین ۱۴۰۰) هر دلار آمریکا بدون تغییر در قیمت  نسبت به دیروز   به نرخ  23 هزار و  881 تومان و هر اسکناس یورو با ثبات در نرخ    به مبلغ 28 هزار و 400 تومان فروخته شده است..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: دلار بازار قیمت دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۰۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت قرمز در بازار طلا؛ ۲ سیگنال «رافائل» به بازار سکه

در معاملات پشت خطی سکه بازان صحبت‌های گروسی در فرودگاه وین را رصد کردند. برخی از آن‌ها با اشاره به اظهارات او پیش‌بینی می‌کنند در روز جاری سکه از فاز نزول خارج خواهد شد. عده‌ای هم معتقدند درصورتی‌که دلار و تتر نوسان نزولی یا صعودی را ثبت کند مسیر بعدی سکه بازان مشخص‌تر خواهد شد.

به گزارش اقتصادنیوز، روز گذشته اکثر بازار‌ها چشم‌انتظار نشست خبری «رافائل گروسی»، مدیرکل آژانس انرژی اتمی بودند و کمتر کسی حاضر بود بی‌گدار به آب بزند و در موقعیت خرید سکه قرار بگیرد.

البته پس از پایان این نشست گمانه‌زنی‌ها در بین معامله‌گران داغ شد و برخی از سکه بازان می‌گفتند اگر صحبت‌های فعلی گروسی در ایران، با صحبت‌هایی که بعد از خروج از ایران می‌زند یکی باشد می‌تواند سیگنال نزول سکه را تقویت کند.

همچنین در معاملات پشت خطی هم فعالان بازار صحبت‌های او در فرودگاه وین را رصد کردند. «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به‌محض برگشت به وین گفته «ما باید ادامه دهیم… وضعیت فعلی برای من کاملاً رضایت‌بخش نیست. ما تقریباً در یک بن‌بست قرار داریم... و این باید تغییر کند.»

این تمام ماجرا نیست و شواهد گویای آن است که بازار طلا و جواهر هم همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد و معامله‌گران برای نشان‌دادن مخالفت خود با قانون مالیات بر عایدی سرمایه، بنگاه‌های خود را به حالت نیمه‌تعطیل درآورده‌اند. البته روز گذشته مهدی موحدی بک، سخنگوی سازمان امور مالیاتی در گفتگو با مهر جزئیات مالیات بر عایدی سرمایه برای طلا، را تشریح کرد و تأکید کرد طلافروشان خیالشان راحت باشد که اگر اطلاعات موجودی طلای خود را ثبت کنند، مشمول مالیات بر عایدی نمی‌شوند.

با این‌همه قیمت سکه امامی که در روز دوشنبه در کانال ۴۲ بسته شده بود، معاملات سه‌شنبه را در کانال ۴۱ و در ۴۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان آغاز کرد و با کاهش ۵۰۰ هزارتومانی در ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بسته شد. حباب سکه با کاهش یک‌درصدی به ۱۹ درصد رسید که نشان می‌دهد کاهش سکه بیشتر از دلار است. حباب سکه در سال جاری در بازه ۱۶ تا ۲۶ درصدی بوده است.

قیمت اونس طلا هم دیروز در حول‌وحوش ۲۳۱۹ دلار به فروش رسید. فنی‌های بازار معتقدند محدوده ۲۳۳۰ همچنان مهم است و تا بالای آن تثبیت ندهد احتمال صعود معنادار اونس کم‌رنگ است.

در مجموع معامله‌گران در خصوص روند حرکتی قیمت سکه در روز جاری دو نگاه دارند. برخی از آن‌ها با اشاره به اظهارات گروسی در وین پیش‌بینی می‌کنند در روز جاری سکه از فاز نزول خارج خواهد شد. عده‌ای هم معتقدند درصورتی‌که دلار و تتر نوسان نزولی یا صعودی را ثبت کند مسیر بعدی سکه بازان مشخص‌تر خواهد شد. سکه در حال حاضر مرز ۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را پیش روی خود راد که اگر به آن برسد در گام بعدی برای ۴۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تلاش خواهد کرد. در غیر این صورت احتمال عقب‌نشینی سکه تا کف کانال ۴۱ میلیون تومان محتمل است.

دیگر خبرها

  • ثبات قیمت دلار و سکه ادامه دارد
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • وضعیت قرمز در بازار طلا؛ ۲ سیگنال «رافائل» به بازار سکه
  • ثبات نسبی بهای نفت در بازار جهانی
  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • ثبات بازار ارز یکی از دستاوردهای عملیات وعده صادق بود
  • اتحاد دلاری در کانال ۶۰ هزار
  • سرک دلار به کانال ۶۰
  • تابلوی بورس، تابلوی رکود