Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@16:01:00 GMT

مجلس به مدت دو هفته تعطیل می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۰۹۲۸

مجلس به مدت دو هفته تعطیل می شود

به گزارش جماران؛ عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه هیات رئیسه درباره اجرای پروتکل‌های ستاد کرونا گفت: براساس این تصمیم از هفته آینده به مدت دو هفته جلسات علنی مجلس برگزار نمی‌شود.

احمد امیرآبادی فراهانی  با اشاره به مصوبه هیات رئیسه درباره اجرای پروتکل‌های ستاد کرونا به خبرنگاران گفت: براساس این تصمیم مجلس شورای اسلامی از هفته آینده به مدت دو هفته جلسه علنی نخواهد داشت و نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه خود خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: نمایندگان مجلس طبق روال بعد از حضور به مدت ۳ هفته در مجلس و برگزاری جلسات علنی، برای یک هفته و به منظور سرکشی به حوزه‌های انتخابیه خود می‌روند که بعد از پایان تعطیلات عید نوروز قرار بود، مجلس چهار هفته جلسه علنی داشته باشد و بعداز آن نمایندگان به مدت یک هفته و همزمان با شب‌های احیاء به حوزه‌های انتخابیه خود بروند. اما اکنون با وجود شیوع موج چهارم کرونا و وضعیت قرمز تهران و بسیاری از شهرهای کشور این تصمیم تغییر پیدا کرد.

امیرآبادی‌فراهانی تاکید کرد: به موجب مصوبه هیات رئیسه مجلس و تاکید به وکلای ملت، از آنها خواسته شده تا در مدت حضور دو هفته‌ای خود در حوزه‌های انتخابیه از برگزاری ملاقات‌های مردمی برای حفظ جان ملت عزیز خودداری کرده و برای پیگیری و حل مشکلات موکلان خود، جلسات خود را با حداقل حضور افراد و بیشتر به صورت تلفنی و از طریق فضای مجازی برگزار کنند.

عضو هیات رئیسه مجلس تصریح کرد: این تصمیم هیات رئیسه مجلس با توجه به افزایش تعدادفوتی‌های ناشی از شیوع کرونا و توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و صیانت از جان و سلامتی مراجعات مردمی و کارکنان مجلس شورای اسلامی اتخاذ شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 مجلس شورای اسلامی احمد امیرآبادی فراهانی موج چهارم کرونا سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 حوزه های انتخابیه مجلس شورای اسلامی هیات رئیسه مجلس دو هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۰۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، در جلسه نوبت عصر روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در تذکری علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس اعلام کرد: سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور طی پیامی از نمایندگان، اعضای کمیسیون فرهنگی و به ویژه از هیئت رئیسه و رئیس مجلس شورای اسلامی در صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب تشکر کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228909 برچسب‌ها حجاب

دیگر خبرها

  • مجلس هفته آینده جلسه علنی ندارد
  • ابهامات مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • ابهامات بر سر مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس
  • قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • جبهه پایداری به دنبال تصاحب هیات رئیسه مجلس است
  • تعطیلی که به معضل مملکت بدل شد | پنجشنبه یا شنبه؛ بالاخره کدام؟