Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@00:04:33 GMT

آمار فوق العاده استقلال مقابل الشرطه

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۱۰۸۳

آمار فوق العاده استقلال مقابل الشرطه

تیم فوتبال استقلال علاوه بر نتیجه خوبی که مقابل الشرطه عراق گرفت، در این بازی آمار و ارقام خوبی هم از خود به جای گذاشت.

به گزارش مشرق، استقلال در دومین شب از رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا موفق شد یکی از حریفان سرسخت خود، الشرطه عراق را با ۳ گل شکست دهد تا با ۶ امتیاز به تنهایی در صدر جدول گروه سوم این مسابقات قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان فرهاد مجیدی علاوه نتیجه خوب و پیروزی قاطعی که در این دیدار به دست آوردند، آمار و ارقام بسیار خوبی هم از خود به جای گذاشتند.

آنها در این بازی مالکیت ۶۴ درصدی را کسب کردند که بعد از مالکیت ۷۶ درصدی شباب الاهلی امارات مقابل استقلال تاجیکستان، این دومین میزان مالکیت در یک دیدار تا پایان مرحله دوم این بازی‌ها بود. همچنین بازیکنان استقلال در این بازی موفق شدند ۶۴۴ بار به یکدیگر پاس دادند که ۵۷۰ پاس آنها صحیح به مقصد رسید.

استقلالی‌ها در این دیدار ۱۴ بار سانتر موفق داشتند، ۱۴ بار اقدام به شوت زنی کردند که ۷ شوت آنها در چارچوب بود و ۱۸ بار هم بازیکنان این تیم در موقعیت گل قرار گرفتند.

دیدار استقلال و الشرطه در نهایت با برتری ۳ بر صفر آبی پوشان به پایان رسید تا این تیم در روز دوم این مسابقات با ۶ امتیاز در صدر جدول گروه مرگ قرار بگیرد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فوتبال استقلال لیگ قهرمانان آسیا الشرطه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۱۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویدکیا: بازی مقابل صنعت نفت می‌تواند برای ما دردسرساز شود

سرمربی مس رفسنجان گفت: می‌دانیم مسابقه فردا برای صنعت نفت فوق‌العاده حیاتی است و این مسئله می‌تواند دردسرهای زیادی برای ما ایجاد کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال مس رفسنجان مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: حس خوبی به شهر آبادان دارم و بازی فوق‌العاده مهمی پیش رو داریم. اگر می‌خواهیم شرایط بهتری در جدول به دست بیاوریم، باید بازی خیلی خوبی ارائه کنیم و امتیازات کامل بازی را بگیریم. می‌دانیم این مسابقه برای صنعت نفت فوق‌العاده حیاتی است و این مسئله می‌تواند دردسرهای زیادی برای ما ایجاد کند.

غیبت ترسوها در تیم منتخب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • نویدکیا: بازی مقابل صنعت نفت می‌تواند برای ما دردسرساز شود
  • پرسپولیس ۵ بازی با نساجی، ۵ برد و ۱۵ گل زده
  • استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • پرسپولیس 5 بازی با نساجی، 5 برد و 15 گل زده
  • آمار ابدی مسی: 1200 گل + پاس گل!
  • اسب‌های خراسان شمالی در پایتخت سوارکاری کشور خوش درخشیدند
  • عیدی علیه آبی‌ها در بازی سرنوشت‌ساز
  • آمار ضعیف پرسپولیس مقابل مدعیان قهرمانی
  • چرا پرسپولیس مقابل سپاهان موفق به گلزنی نشد؟