Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@03:49:43 GMT

قیمت تخم‌مرغ در میادین میوه و تره‌بار تهران ارزان شد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۱۱۷۳

قیمت تخم‌مرغ در میادین میوه و تره‌بار تهران ارزان شد

به گزارش ایرنا از اعلام روز دوشنبه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، قیمت هر شانه ۳۰ عددی تخم مرغ بسته‌بندی با وزن یک کیلو و ۹۰۰ گرم در میادین میوه و تره بار تهران با ۳۵۰۰ تومان کاهش از ۳۳ هزار و ۴۰۰ تومان به ۲۹ هزار و ۹۰۰ تومان رسید.

براساس این گزارش، قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ غیر بسته‌بندی در میادین میوه و تره بار از۱۴ هزار و ۸۵۰ تومان به ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان و هر شانه ۳۰ عددی تخم مرغ غیر بسته‌بندی با وزن یک کیلو و ۹۰۰ گرم از۲۸ هزار و ۲۱۵ تومان به ۲۶ هزار و ۲۲۰ تومان کاهش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، تخم مرغ بسته‌بندی ۲۴ عددی در میادین میوه و تره بار ۲۵ هزار تومان، ۲۰ عددی ۲۰ هرار و ۷۰۰ تومان، ۱۵ عددی ۱۵ هزار و ۷۰۰ تومان، ۹ عددی ۱۰ هزار تومان، ۶ عددی ۶ هزار و ۹۰۰ تومان و ۴ عددی ۵ هزار و ۲۰۰ تومان عرضه می‌شود.

به گزارش ایرنا، ۲۵۳ میدان میوه و تره بار در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران فعال است.

برچسب‌ها سعید راد شهرداری تهران تخم مرغ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سعید راد شهرداری تهران تخم مرغ سعید راد شهرداری تهران تخم مرغ اخبار کنکور میادین میوه و تره بار بسته بندی تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۱۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنبه تمامی میادین و بازارهای میوه و تره‌بار تعطیل است

شنبه همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) همه میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران تعطیل هستند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) اعلام کرد: روز شنبه 15 اردیبهشت ماه همه میادین و بازارهای میوه و تره‌بار تعطیل است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هر شانه تخم مرغ چند؟
  • شنبه تمامی میادین و بازار های میوه و تره‌بار تعطیل است
  • شنبه تمامی میادین و بازارهای میوه و تره‌بار تعطیل است
  • شنبه همه میادین و بازار‌های میوه و تره بار تعطیل است
  • شنبه همه میادین و بازارهای میوه و تره بار تعطیل است
  • زندانیان شاغل در روز کارگر هدیه گرفتند
  • ۵ علت خرید اتوبوس شهری از چین | تفاوت اتوبوس داخلی با چینی چقدر است؟
  • راهنمای خرید، چاپ لیبل فوری ارزان 1 روزه از کجا ؟
  • قیمت انواع میوه در میادین تره بار
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار