Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@17:15:18 GMT

تولیدکننده باید مدیران را حامی خود و تولید بداند

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۱۱۹۰

تولیدکننده باید مدیران را حامی خود و تولید بداند

به گزارش خبرنگار مهر حجت‌الاسلام قدرتی در کارگروه حمایت از تولید که ظهر دوشنبه در سالن جلسات دادگستری استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: تولید از مباحث مهمی است که نباید مورد تساهل قرار بگیرد.

وی افزود: مصوبات این ستاد باید اجرایی شود و اگر مدیری تمایل به اجرای آن را ندارد باید برخورد لازم با آن صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان قزوین بیان کرد: دلیلی بر اجرا نیست و اگر مجموعه‌ای توان و امکان اجرای مصوبات را ندارد باید به صورت مکتوب و با ذکر علت بیان کند.

وی ادامه داد: دشمن به هیچ‌وجه دنبال خیر این ملت نیست و تمام تلاش خود را برای توقف مسیر این ملت به میدان آورده و برای همین باید به دنبال تقویت تولید ملی باشیم


حجت‌الاسلام قدرتی اضافه کرد: بهترین خدمت به مردم رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم است و بر همین اساس نیز مقام معظم رهبری سالهای متمادی را به حوزه اقتصاد نامگذاری کردند تا تمرکزها بر این اصل مهم افزایش یابد.

وی گفت: تولید کننده باید مدیران را حامی خود و تولید بداند و با خیال راحت و تمرکز بیشتری به دنبال تقویت صنعت و اقتصاد کشور باشند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین عنوان کرد: این دبیرخانه مکمل ستاد اقتصاد مقاومتی است و می‌تواند کمک شایان توجهی به رفع مشکلات واحدهای تولیدی دارای مشکل بکند.

وی یادآور شد: اولویت بندی مشکلات باید در دستور کار قرار بگیرد تا واحدها به حسب اولویت‌ها و بحران مورد رسیدگی قرار بگیرند

گفتنی است کارگروه حمایت از تولید ذیل ستاد اقتصاد مقاومتی استان قزوین و به همکاری صنعت یاران و حقوق یاران سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین برگزار می‌شود.

کد خبر 5192981

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری دادگستری قزوین قزوین حمایت از تولید ملی ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه بوشهر ماه مبارك رمضان زلزله ماه رمضان ۱۴۰۰ روز ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران گناوه واکسن کرونا اردبیل محدودیت های کرونایی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۱۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی مدارس قزوین 

نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی مدارس متوسطه استان قزوین به منظورمعرفی توانمندی‌های مدارس استان در راستای شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم در سرای سعدالسلطنه برپا شده است.

ترویج فرهنگ اقتصادی و استفاده حداکثری ازظرفیت دانش آموزان، هنر جویان، نخبگان، کارآفرینان و ارتباط موثر با مراکز دانش بنیان و شرکت‌های تولیدی، آموزش همراه با تولید، هدایت تحصیلی، معرفی رشته‌ها و مشاغل استان، رویداد کسب و کار و کارآفرینی از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه است.

این نمایشگاه تا یازدهم اردیبهشت از ساعت ۸ تا ۱۵ برای بازدید علاقمندان دایر است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی مدارس قزوین 
  • تورم نقطه به نقطه تولید در فروردین ۲۳.۸ و سالانه ۳۱.۲ درصد شد
  • تداوم کاهش تورم شاخص بهای تولیدکننده در فروردین‌ماه ۱۴۰۳
  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می‌کند
  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می کند
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • استان فارس تولیدکننده ۳۰ درصد هسته‌های اولیه بذر غلات کشور
  • ◄ درآمدهای حیرت آور فرودگاه استانبول برای اقتصاد ترکیه
  • چرا شرکت‌ها مشکل تامین مالی دارند؟
  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین