Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازیار الهامی فایتر ایرانی پس از ثبت قرارداد با سازمان بزرگ ACA روز جمعه وارد قفس بلاروس خواهد شد.

خبرگزاری میزان - مازیار الهامی کاپیتان سابق تیم ملی کاراته کشورمان در چارچوب مسابقات MMA اخیرا با سازمان ACA که یکی از سه سازمان بزرگ دنیا است به توافق رسیده و برای این سازمان در طول یک سال ۶ مبارزه انجام خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهامی غروب روز جمعه سوم اردیبهشت ماه در نخستین مبارزه به مصاف نماینده بلاروس خواهد رفت. ضمن اینکه طبق برنامه ریزی مسولان برگزاری این مسابقات، روز پنج شنبه دوم اردیبهشت ماه مراسم وزن کشی و فیس تو فیس انجام خواهد شد.

سازمان ACA یکی از سازمان‌های بزرگ و مطرح دنیا محسوب میشود که حضور الهامی در این مسابقات افتخار بزرگی برای این رشته در ایران محسوب می‌شود.

پیش از این فقط امیر علی اکبری یک بازی در این سازمان انجام داده و این برای اولین بار است که یک ایرانی قرار است برای این سازمان بزرگ ۶ بازی انجام دهد.

الهامی رکورد چهار پیروزی و یک شکست در چارچوب مسابقات MMA را در کارنامه خود دارد. پوریا حسن زاده، آرزم هنرجو و سهیل اکبرپور مربی و مدیر برنامه کنار الهامی حضور دارند.

بیشتر بخوانید: تکرار مبارزه الهامی و پاول در MMA به خاطر اشتباه

انتهای پیام/

برچسب ها: مازیار الهامی مسابقات MMA

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مسابقات MMA مازیار الهامی مسابقات MMA

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۱۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی

با اعلام سخنگوی فدراسیون کشتی، زمان و مکان برگزاری مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی تغییر کرد.

به گزارش مشرق، قرار بود رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه در شهر لار برگزار شود که روز گذشته اخباری دال بر انصراف هیات کشتی این شهر از میزبانی این مسابقات منتشر شد.

ابراهیم مهربان سخنگوی فدراسیون کشتی امروز سه‌شنبه در این خصوص توضیح داد: به دلیل برخی مشکلات زیر ساختی برای میزبان این مسابقات، مسئولان کشتی این شهرستان در نهایت به این جمع بندی نهایی رسیدند که نمی‌توانند در این بازه زمانی میزبان این رویداد بین‌المللی باشند.

وی ادامه داد: پس از پیگیری‌هایی که انجام شد، شهر زنجان به عنوان میزبان رقابت‌های کشتی آزاد معرفی و قرار است مسابقات جام تختی سوم و چهارم خرداد ماه در این شهر برگزار شود.

سخنگوی فدراسیون کشتی در خصوص حضور کشورهای خارجی در این جام گفت: پیشتر دعوت‌نامه‌هایی را به چند کشور ارسال کرده‌ایم، اما هنوز به صورت قطعی مشخص نیست که چند آزاد کار خارجی در این مسابقات شرکت کنند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ خونِ شجاعی و الهامی از مورایس و بقیه رنگین‌تر است؟ +فیلم
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟
  • دبی میزبان بزرگ‌ترین فرودگاه جهان می‌شود
  • غایبان بزرگ جدال بزرگ بایرن-رئال در آلیانز آره‌نا
  • جدال شاگردان مؤمنی مقدم با ترکمنستان در گام نخست