Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سرهنگ سجاد قربان ژاد معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی  آذربایجان غربی با اشاره به اعزام اردیبهشت ماه سربازان در سراسر استان اظهار کرد: مشمولان باید رأس ساعت ۷ صبح در مرکز استان به معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان واقع در جاده سلماس - خیابان شهید قلی‌پور - پایین‌تر از ستاد فرماندهی انتظامی استان معرفی و مشمولان جنوب استان در شهرستان میاندوآب و مشمولان شمال استان در انتظامی شهرستان خوی حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه‌کرد: مشمولان در روز اعزام به منظور پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا، ماسک، دستکش و جیره غذایی خشک بین راهی همراه داشته و اقدامات بهداشت فردی لازم از قبیل، کوتاه کرد موی سر، گرفتن ناخن‌ها و غیره را قبل از اعزام انجام دهند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی  آذربایجان غربی ادامه داد: مشمولان به منظور رعایت نکات بهداشتی وسایل شخصی، بهداشتی، استحمام، قاشق و چنگال، لیوان، ناخن‌گیر، لباس زیر، کارت تلفن و غیره را به همراه داشته باشند.

معاون وظیفه عمومی استان آذربایجان‌غربی در پایان از خانواده مشمولان خواست، به منظور رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و جلوگیری از ازدحام جمعیت در روز اعزام، از حضور و استقرار برای بدرقه اکیداً خودداری نمایند تا اعزام سربازان در صحت و سلامتی کامل صورت گیرد و مشکلی برای خانواده‌ها پیش نیاید.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشمولان سربازی انتظامی آذربایجان غربی اعزام به خدمت سربازی فرماندهی انتظامی وظیفه عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۱۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند

سرهنگ مرتضی هادیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح ضربتی پلیس برای شناسایی و دستگیری محکومان متواری برابر دستور مرجع قضائی در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: در این طرح با انجام اقدامات تخصصی و تحقیقات گسترده میدانی در نهایت ۱۲ محکوم غایب و متواری که تحت تعقیب مراجع قضائی بودند شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان افزود: دستگیری محکومان غایب و فراری و تحویل آنها به مراجع قضائی در کاهش جرایم شهرستان نقش مؤثری به همراه خواهد داشت و به همین جهت این رویه به صورت مستمر از سوی فرماندهی انتظامی شهرستان دنبال می‌شود.

کد خبر 6092208

دیگر خبرها

  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل حجاب یا اختلاف ملکی؟
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟
  • منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی
  • جزئیات مشوق‌های سربازی اعلام شد | هر سرباز وظیفه از چند مشوق می‌تواند بهره‌مند شود؟
  • خبر خوش سردار کمالی برای مشمولان وظیفه/ ثبت نام مشوق‌های مهارت آموزی از ۱۵ اردیبهشت ماه
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان‌غربی
  • واگذاری ۲۸۹ محدوده معدنی در آذربایجان غربی
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان غربی