Web Analytics Made Easy - Statcounter

با افزایش بیماران کرونایی، بازار بزرگ ایران در اطلاعیه‌ای از آمادگی مجدد ایران مال برای برپایی نقاهتگاه بیماران کرونایی اعلام کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ با افزایش بیماران کرونایی، بازار بزرگ ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: برای برپایی مجدد نقاهتگاه آماده و منتظر اخذ مجوز قانونی از وزارت بهداشت، در مان و آموزش پزشکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن اطلاعیه به این شرح است:

در پی انتشار برخی اخبار، مبنی بر چرایی توقف فعالیتهای نقاهتگاه بیماران کرونایی در ایران مال، به اطلاع ملت شریف ایران می‌رساند، سال گذشته دراوج بیماری کرونا، ایران مال تحت حمایتهای بنیاد خیریه تات در تأمین هزینه و تمام تجهیزات، در اقدامی انساندوستانه نقاهتگاه سه هزار تخت خوابی بیماران کرونایی را برپا کرد که در مدت برپایی این نقاهتگاه صدها بیمار کرونایی درمان شدند و به آغوش خانوادهای خود بازگشتند.

با فروکش کردن روند این بیماری در کشور در مشورت با مسؤلان وزرات بهداشت ادامه فعالیت این نقاهتگاه متوقف شد. اکنون که کشور در شرایط سخت کرونایی بسر می‌برد، ایران مال آمادگی دارد تا برای کاهش آلام مردم کشورمان در مقابله با این بیماری، ظرف کمتر از یک هفته این نقاهتگاه سه هزار تخت خوابی را با حمایتهای بنیاد خیریه تات، مجددا برپا کند.

از این رو برای کسب مجوز برپایی این نقاهتگاه با مسؤلان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تعامل بوده و منتظر حمایت و اخذ مجوز قانونی از این وزارتخانه هستیم.

تخلفات کرونایی پس از نوروز|‌ورود 157 هزار خودرو به شهرهای قرمز و نارنجی و تردد شبانه؛ نقض قرنطینه توسط 21 هزار بیمارزلزله 5.9 ریشتری بوشهر را لرزاند/آماده‌باش اورژانس و هلال احمر/ آماده‌باش 3 بیمارستان صحراییفیلم/ پیشنهاد ویژه استاد خیراندیش برای بیماران کرونایی در ماه مبارک رمضان

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیماران کرونایی ایران مال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۱۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس مجلس در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدباقر قالیباف در پیامی کسب مجدد عنوان قهرمانی تیم‌ملی ایران در رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا را تبریک گفت.

متن پیام تبریک رئیس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کسب مجدد عنوان افتخارآمیز قهرمانی تیم‌ملی کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا توسط جوانان شایسته‌مان موجب خوشحالی و مباهات گردید.

این جایگاه ارزشمند که برای سیزدهمین بار توسط فرزندان غرورآفرین و رشید ایران‌اسلامی، با قاطعیت به‌دست آمد، نشان داد توانمندی قهرمانان ما از عرصه قاره پهناور آسیا فراتر رفته است.

اینجانب با تبریک این مقام مسرت‌بخش و ماندگار به مربیان، کادرفنی، سرپرستان و بازیکنان تیم، موفقیت و سربلندی جوانان برومند و سرافراز کشورمان را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی مجدد راه آهن جهت حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می کند
  • پیام تبریک رئیس مجلس در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌ گرد‌ها
  • آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد
  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی