Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین کشور ضمن قدرانی از کادر درمان در ایام کرونا گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تا به امروز به بیش از ۱۵ هزار بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان هاجر نیروی زمینی ارتش خدمات درمانی ارائه شده است. - اخبار اجتماعی -

محمدرضا کارگری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به برنامه‌های مجمع خیرین در ایام ماه مبارک رمضان برای خانواده‌های نیازمند اظهار کرد: در این زمینه برنامه‌های خوبی مدون شده است که در طول ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین به ادامه کمک‌های مجمع خیرین کشور در رابطه با تأمین مواد بهداشتی برای خانواده‌های کم بضاعت اشاره کرد و گفت: در این بخش سال گذشته نیز برنامه‌های خوبی اجرا شد و امسال این برنامه‌ها ادامه پیدا خواهد کرد.

نایب رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین کشور در ادامه با اشاره به از خودگذشتگی و جانفشایی کادر درمان و پزشکی در ایام کرونا خاطرنشان کرد: کادر درمان در مراکز درمانی وزارت بهداشت و مراکز درمانی نیروهای مسلح پیشتاز میدان مبارزه با کرونا هستند به طوری که در طول 14 ماه گذشته و از آغاز شیوع کرونا نبرد جانانه‌ای از سوی کادر درمان با این ویروس انجام شده است.

کارگری گفت: برهمین اساس و همزمان با روز ارتش تعدادی از اعضای مجمع خیرین کشور در حضور در بیمارستان هاجر نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران،از دکتر سوسن عزیزمحمدی رئیس بیمارستان تخصصی هاجر تقدیر کردند.

وی افزود: در این بازدید اعضای مجمع خیرین پای درددل کادر درمان این بیمارستان نشستند ضمن اینکه سوسن عزیزمحمدی نخستین خانم مدیر بیمارستان ارتشی در کشور محسوب می‌شود که جزء افتخارات کشور است.

نایب رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین کشور گفت: در ایام کرونا بالغ بر 15 هزار نفر از بیماران کرونایی در بیمارستان ارتش تحت مراقبت‌های پزشکی و درمان قرار گرفتند و همچنین 80 پرسنل کادر درمان این بیمارستان دچار ویروس منحوس کرونا شدند اما به لطف پروردگار یک فوتی هم نداشتند.

کارگری با اشاره به شهادت همسر سوسن عزیزمحمدی تصریح کرد: دکتر ابوالفضل محمد علیزاده همکار ایشان در حوزه درمان بودند که در خدمت رسانی به بیماران کرونایی به شهادت رسید بر همین اساس اعضای مجمع خیرین کشور با حضور در بیمارستان از کادر درمان این بیمارستان قدردانی کردند.

گفتنی است، همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران  و به پاس از تلاش‌ها و مجاهدت‌های شبانه‌روزی و بی‌دریغ «سوسن عزیزمحمدی» رئیس بیمارستان هاجر نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران،  سعید نمکی، وزیر بهداشت و حبیب‌الله بوربور، رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین کشور با اهدای لوح تقدیر از خدمات این بانوی فرهیخته و همسر شهید مدافع سلامت، ابوالفضل محمدعلی‌زاده تقدیر کردند.

بخش خصوصی توانایی واردات واکسن کرونا را ندارد/ تولید ماهانه 15 میلیون واکسن ایرانی کرونا از مهرماهرئیس‌جمهور در ستاد ملی کرونا هرطور که بخواهد جمع‌بندی می‌کند!کرونا در جهان/ ابتلای بیش از 275000 هندی در 24 ساعت گذشته + جدول تغییراتجهانپور: واکسیناسیون کرونا رایگان است

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجمع خیرین کشور مجمع خیرین کشور ایام کرونا کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۱۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در پیامی به مناسبت ۱۷ اردیبهشت و گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری نوشت: بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشأن بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه و سازندگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

وی یادآورشد: ۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری است که فرمودند: «این کارِ اردوهای هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • مشکلات پایان‌ناپذیر کادر درمان؛ مدل جدید از مهاجرت شکل گرفته!
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیر عامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران مطرح کرد؛ جلوگیری جدی از بیماری «کوتاه قامتی» در کشور
  • فاجعه در بیمارستان‌های دولتی؛ مهاجرت پرستاران به بخش خصوصی
  • فاجعه پنهان نظام پزشکی؛ کادر درمان از بیمارستان‌های دولتی به بخش خصوصی مهاجرت می‌کنند
  • مهاجرت کادر درمان از بخش دولتی به خصوصی
  • کادر درمان از بیمارستان‌های دولتی به بخش خصوصی مهاجرت می‌کنند
  • فاجعه در بیمارستان‌های دولتی/ مهاجرت کادر درمان به بخش خصوصی