Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رییس اداره ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه روز دوشنبه از برگزاری چند دوره مسابقات مجازی تفریحی و ورزشی در رده های سنی و در دو بخش آقایان و بانوان در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در انتهای این پویش و بعد از ماه مبارک رمضان به نفرات برتر جوائزی اهدا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«شهاب علی اکبری» در خصوص جزییات رشته‌های ورزشی افزود: در بخش بازی و ورزش کودکان، پس از دیدن کلیپ های آموزشی بازی و ورزش کودکان و والدین، هر خانواده یک بازی و ورزش خلاقانه با مشارکت والدین و کودکان در محیط خانه و با استفاده از وسایل منزل به مدت ۲ دقیقه انجام دهند.

وی اظهار داشت: کلیپ های برگزیده بر اساس خلاقیت، تحرک و نشاط و با نظر داوران تعیین می‌شود و در بخش آمادگی جسمانی هم آقایان و بانوان می‌توانند حرکت شنا سوئدی و یا دراز نشست را به مدت یک دقیقه اجرا کنند.

علی‌اکبری با اشاره به اینکه در بخش والیبال آقایان و بانوان در دو رده سنی زیر ۱۶ سال و ۱۶ تا ۱۸ سال می‌توانند حرکات پنجه و ساعد را اجرا کنند، ادامه داد: در رشته فوتبال هم همه گروه‌های سنی آقایان و بانوان می‌توانند به مدت یک دقیقه روپایی و یا هد بزنند.

وی رشته ورزش باستانی را در سه رده سنی کمتر از ۱۵ سال، ۱۵ الی ۲۰ سال و بالاتر از ۲۰ سال عنوان کرد و افزود : در این رشته که فقط مخصوص آقایان است شرکت‌کنندگان می‌توانند «چرخ تیز به مدت دلخواه و ثبت بیشترین چرخ»، «میان‌داری، نرمش و پا زدن» به مدت سه دقیقه و یا «انجام حرکات میل سنگین» را انجام دهند.

علی‌اکبری استعدادیابی و انجام حرکات ورزشی را یکی دیگر از بخش‌های این مسابقه دانست و تاکید کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با انجام حرکات نمایشی ورزشی از قبیل انجام حرکات نمایشی با توپ های مختلف، حرکات نمایشی ورزش های رزمی، ژیمناستیک، حرکات نمایشی تیمی و گروهی و حرکات خلاقانه به دلخواه به مدت ۳ دقیقه در همه گروه‌های سنی در این رقابت‌ها شرکت‌ کنند.

وی درخصوص شرایط شرکت در این پویش هم گفت: حضور در مسابقات آزاد بوده و هر شخص می تواند به دلخواه در یک رشته ی ورزشی و یک آیتم شرکت نماید و همچنین شرکت کنندگان در ابتدای هر کلیپ، خود و عنوان پویش را معرفی نمایند.

علی‌اکبری ادامه داد: اجراها باید در فضای داخل منزل، حیاط، اتاق، پشت بام و یا پارکینگ منزل صورت گیرد و در هنگام اجرا هیچ شخصی غیر از شرکت کننده در تصویر نباشد، دوربین در حالت ثابت باشد و کلیپ با نور مناسب و بصورت افقی ضبط شود، کلیپ ها ویرایش نشوند، داوران از لحظه اجرای حرکات، زمان را محاسبه می کنند و تعداد حرکات صحیح هم شمارش می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این مسابقه و پویش تا پایان ماه مبارک رمضان به کانال اینستاگرام مسابقات به نشانی Kermanshah_shahrdari_sport  مراجعه و فیلم‌های ضبط شده خود را ارسال کنند.

برچسب‌ها سلامت شهرداری کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سلامت شهرداری کرمانشاه سلامت شهرداری کرمانشاه اخبار کنکور آقایان و بانوان ماه مبارک رمضان حرکات نمایشی انجام حرکات علی اکبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۱۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن جعفری اظهار کرد: پرواز مشهد به تهران به شماره ۸۷۵۹ قرار بود ساعت ۲۱ و ۳۵ دقیقه دیشب انجام شود که به دلیل نقص فنی هواپیما با تأخیر ۵۰۰ دقیقه‌ای مواجه شد.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی بیان کرد: پذیرایی از مسافران در ۲ نوبت انجام شد و مسؤولان شرکت هواپیمایی هماهنگی لازم برای انتقال مسافران به سی آی پی را انجام دادند اما مسافران در سالن حضور داشتند و به سالن سی آی پی نرفتند.

وی ادامه داد: پس از رفع نقص، این پرواز در ساعت پنج و ۵۵ دقیقه صبح امروز انجام شد.

کد خبر 6089581

دیگر خبرها

  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • «پویش سلامت دهان و دندان» ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد
  • در هوای بهاری چطور ورزش کنیم؟
  • برگزاری مسابقه«سنتز سبز نانوذرات نقره به کمک عصاره لیمو»
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • همدلانه با رادیو سلامت برای ارج نهادن مقام معلم | برگزاری پویش روز معلم روی موج سلامت