Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@20:24:58 GMT

حریق گسترده در کارخانه‌ای در پردیس ۶ کشته برجای گذاشت + فیلم

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۱۷۰۰

حریق گسترده در کارخانه‌ای در پردیس ۶ کشته برجای گذاشت + فیلم

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها - سخنگوی اورژانس کشور از فوت ۶ نفر در حادثه حریق تولید فوم در پردیس و مجروحیت و خسارات مالی شدید خبر داد. - اخبار استانها -

مجتبی خالدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  پردیس  با اشاره به حریق گسترده کارخانه تولید فوم در روستای کرشت پردیس اظهار داشت: کارخانه‌‌ ساخت فوم مورد نیاز مبل سازی در شهرستان پردیس دچار حریق گسترده و آسیب جانی و مالی به کارگران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در همان ابتدای امر حریق باعث محبوس شدن 6 کارگر در داخل سوله شد بیان کرد: حریق گسترده و مسدود شدن درب خروجی باعث شد 6 کارگر در این کارخانه به دلیل سوختگی شدید جان خود را از دست بدهند.

آتش سوزی پژو 206 روی پل صدر + تصاویرجزئیات آتش سوزی صبح امروز کرمان اعلام شد؛ تلاش 25 آتش‌نشان کرمانی برای اطفای حریق یک انبار صنعتی+ عکسآتش سوزی مهیب کارخانه تولید مشتقات نفتی در جاده مشهد به فریمان مهار شد

رئیس اورژانس کشور در ادامه گفت: به دلیل سوختگی شدید تشخیص هویت کشته‌شدگان ممکن نبود لذا پیکرها به منظور تشخیص هویت به پزشکی قانونی ارسال شد که پس از بررسی‌ها مشخص شد که  3 نفر از کشته شدگان خانم هستند.

خالدی با اشاره به مصدومیت 5 نفر در این حادثه تأکید کرد: علت حادثه در دست بررسی است و به زودی توسط کارشناسان اعلام نظر می‌شود.

رئیس اورژانس کشور در پایان خاطرنشان کرد: 4 دستگاه آمبولانس و اورژانس هوایی به محل حادثه اعزام شدند و هماهنگی‌های لازم  با بیمارستان تخصص در شهر تهران جهت هماهنگی انجام شده است.

انتهای پیام/ت

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حریق گسترده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۱۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران جزییات حریق در خیابان لاله‌زار را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات حریق در خیابان لاله‌زار اعلام کرد: حدود یک ساعت پیش وقوع حریق در یک انبار ۲۰ متری بالای یک مغازه لوستر فروشی سبب بروز دود در خیابان لاله زار شد.

وی افزود: نیروهای آتش نشانی در اسرع وقت همراه با تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: شعله زنی صورت گرفته و حریق بلافاصله اطفا شده است همچنین خوشبختانه این حادثه مصدوم و تلفات جانی به همراه نداشته است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • حریق گسترده درکارخانه جایگاه‌های شارژ خودروهای الکتریکی درایتالیا
  • واژگونی ۲ خودرو در تبریز یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت
  • حریق گسترده در رفح در پی حملات اسرائیل
  • آتش سوزی گسترده در رفح در پی حملات ارتش رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • انحراف پراید از جاده در محور نطنز ۲ کشته و ۴ مصدوم داشت
  • واژگونی دو خودرو در تبریز ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پرشیا در جاده ماکو بازرگان
  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • یک هفته با ۶۲ کشته | مصدومیت ۱۳۱۷ نفر در تصادفات ۷ روز اخیر
  • ۱۳۱۷مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت در کشور