Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراخوان پذیرش بدون آزمون دانشجویان ممتاز در دوره دکتری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) تا ۱۰ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ تمدید شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فراخوان پذیرش بدون آزمون دانشجویان ممتاز در دوره دکتری دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) تا ۱۰ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ تمدید شد.

 

دانشجویان نیمسال چهارم یا دانش‌آموختگانی که تاریخ فراغت از تحصیل آن‌ها پس از اول فروردین ۹۸ باشند، با می‌توانند به عنوان داوطلب بدون آزمون تلقی گردیده و پرونده آن‌ها مورد بررسی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شرایط پذیرش دانشجوی دوره دکتری به این شرح است:

 

بر این اساس حداقل معدل ۱۵ در کارشناسی برای دانش آموختگان دانشگاه‌های دولتی و حداقل معدل ۱۶ در کارشناسی برای دانش آموختگان سایر دانشگاه‌ها (پیام نور، آزاد، غیرانتفاعی و …).


داشتن حداقل یک مقاله معتبر پذیرفته شده یا چاپ شده مرتبط با پایان‌نامه در زمان ثبت نام فراخوان، گواهی ثبت اختراع مورد تایید سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، برگزیدگی در جشنواره‎‌های علمی معتبر بین المللی خوارزمی، فارابی، رازی و ابن سینا، از دیگر شرایط پذیرش است.


متقاضیان گواهی پذیرش یا چاپ مقاله مستخرج از پایان نامه (ISI یا علمی پژوهشی مورد تایید وزارت علوم یا بهداشت) همراه صفحه اول مقاله، گواهی ثبت اختراع مورد تایید سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، گواهی برگزیدگی جشنواره‌های علمی معتبر بین المللی خوارزمی، فارابی، رازی و ابن سینا که مجموعه آن‌ها می‌بایست در یک فایل pdf ارسال کنند.


متقاضیان تا ۲۵ فروردین سال ۱۴۰۰ فرصت دارند از طریق لینک «متقاضی آزمون» در سامانه گلستان اقدام کنند.

لازم به ذکر است که ارائه درخواست و دعوت به مصاحبه به منزله پذیرش قطعی نیست و پذیرش قطعی داوطلبان منوط به تایید سازمان سنجش آموزش کشور خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه امام خمینی وزارت علوم پذیرش دانشجو بدون آزمون بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۱۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم : موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: استادان دانشگاه، چشم‌وچراغ دانشگاه و جامعه هستند و موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد.

به گزارش مهر؛ محمدعلی زلفی‌گل ظهر شنبه در حاشیه کلنگ زنی یک طرح آموزشی دانشگاه یاسوج در جمع خبرنگاران افزود: استادان سرمایه‌های جامعه و افتخار جامعه دانشگاهی هستند.

وی با بیان اینکه قوانین و مقرراتی وجود دارد که هر کسی آن را رعایت کند، هیچ مشکلی برای وی ایجاد نمی‌شود، گفت: همواره از توان علمی و تخصصی این نخبگان برای پیشرفت کشور بهره خواهیم برد.

زلفی گل اظهار داشت: به طور یقین هیچ اخراجی بدون دلیل و با نگاه سیاسی و یا بدون توجه به توانمندی‌های و ظرفیت‌های استادان دانشگاه نبوده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه یک عضو هیئت علمی باید نظم کلاس، و اخلاق حرفه‌ای را به طور کامل رعایت کند، گفت: چنانچه یک عضو هیئت علمی نتواند ترفیع سالانه‌اش را بگیرد شامل رکود علمی می‌شود و به‌هرحال باید تبدیل وضعیت اعضای هیئت‌علمی توسط مرجع ذی‌صلاح بررسی و تأیید شود.

زلفی گل اظهار داشت: تعداد کمی از اساتیدی که در سطح دانشگاه‌ها اخراج شدند، بدون تردید مشکلاتی در زمینه آموزش، پژوهش و موارد دیگری داشتند و خیلی از این افراد بازنشسته بودند که جزو افراد اخراجی قلمداد شدند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت
  • تمدید مهلت نام‌نویسی بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی
  • انتشار اوراق گواهی سپرده خاص بانک رفاه کارگران تمدید شد
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • کُرسی آینده‌پژوهی یونسکو به قزوین آمد
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • وزیر علوم : موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد