Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@16:23:28 GMT

کاپیتان صمد محروم شد، اما تعلیقی!

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۲۰۷۸

کاپیتان صمد محروم شد، اما تعلیقی!

کاپیتان باتجربه مهرام و دو بازیکن نفت آبادان بعد از حواشی نیمه نهایی لیگ بسکتبال جریمه شدند.

به گزارش "ورزش سه"، حواشی نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال بین مهرام و نفت آبادان آنقدر وسعت پیدا کرد که خیلی از اهالی بسکتبال و حتی رسانه ها خواهان برخورد کمیته انضباطی با بازیکنان خاطی شدند.


قبل از شروع سری فینال لیگ برتر، صمد نیکخواه بهرامی از مهرام و سعید داورپناه و محمد حسن زاده از نفت آبادان به کمیته انضباطی رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دو بازیکن تیم آبادانی که مشخص بود به خاطر مصاحبه های تند خود علیه داوران و البته برخی بازیکنان حریف از جمله همین صمد نیکخواه به کمیته انضباطی دعوت شدند، اما دعوت از کاپیتان تیم ملی بسکتبال سه دلیل جداگانه داشت!


طبق اعلام کمیته انضباطی اولین پرونده مرتبط با شکایت باشگاه شیمیدر قم نسبت به صحبت‌های وی در خصوص صفرزاده قائم مقام این باشگاه بود و در نهایت شکایت باشگاه شیمیدر نسبت به نیکخواه بهرامی وارد اعلام شد. پرونده دوم در مورد مصاحبه تحریک‌آمیز و جنجال برانگیز وی با رسانه‌ها پیش از بازی پنجم مهرام تهران و پالایش نفت آبادان بود. پرونده سوم در مورد ضربه پنهان مانده از دید داوران و ناظر مسابقه در رقابت‌های مرحله نیمه نهایی با تیم پالایش نفت آبادان نسبت به یکی از بازیکنان این تیم بوده که علیرغم سبک بازی درگیرانه و فیزیکی وی، این عمل به موجب ماده ٧٣ آیین نامه برگزاری مسابقات، تخلف تلقی شد.


کاپیتان صمد به خاطر این تخلفات که با 30 میلیون تومان جریمه نقدی و سه جلسه محرومیت تعلیقی مواجه شد. در واقع این خطر پشت سر بازیکن باتجربه مهرام وجود دارد که در سری فینال در صورت سر زدن هر تخلفی از وی، کمیته انضباطی حکم تعلیقی اش را به اجرا دربیاورد.


از سوی دیگر سعید داورپناه 10 میلیون تومان جزای نقدی و دو جلسه محرومیت تعلیقی و محمدحسن زاده به  20 میلیون تومان جزای نقدی و دو جلسه محرومیت تعلیقی و اعلام عذرخواهی رسمی از داور مورد نظر محکوم شدند.

محمد صمد نیکخواه بهرامی بسکتبال تیم ملی بسکتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بسکتبال تیم ملی بسکتبال کمیته انضباطی نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۲۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش

سیدحسین حسینی این روزها درگیر حواشی عجیبی شده است و یک پایش در کمیته انضباطی است و پای دیگر در تمرینات استقلال.

کاپیتان استقلال پس از بازی با آلومینیوم اراک یکی از هواداران زن استقلال را در آغوش کشید و درنهایت با تصمیم کمیته انضباطی، جمعا به پرداخت ۳۳۰ میلیون تومان و محرومیت از همراهی استقلال در بازی با تراکتور محکوم شد.

تصویری از سیدحسین حسینی کنار دخترش منتشر شده که دیدن آن خالی از لطف نیست.

منبع: خبرورزشی

 

دیگر خبرها

  • فرجام‌خواهی بی‌ثمر استقلال؛ محرومیت حسینی بخشیده نمی‌شود!
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران