Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@20:09:23 GMT

داورزنی به آلکنو اختیار تام داد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۲۲۸۸

داورزنی به آلکنو اختیار تام داد

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، در جلسه‌ای که ظهر امروز با حضور محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، ولادیمیر آلکنو سرمربی تیم ملی، توماس توتولو دستیار آلکنو، امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی و مهندس میلاد تقوی دبیرکل فدراسیون برگزار شد، رئیس فدراسیون والیبال ضمن خوشامدگویی به سرمربی تیم ملی به وی اختیار تام داد تا در راستای تحقق اهداف المپیکی والیبال ایران برای تیم ملی تصمیم‌گیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلکنو در این دیدار از شرایط اردویی بازیکنان به لحاظ اجرای شیوه نامه های ویژه کرونا، قرنطینه، سالن‌های تمرین، بدنسازی و برنامه غذایی ابراز رضایت کرد. او همچنین از امکانات اقامتی خود در تهران نیز تشکر کرد.

در این جلسه مقرر شد هدف ایران در لیگ ملت‌ها کسب نتیجه نباشد بلکه لیگ ملت‌ها، تورنمنتی باشد برای میدان‌دادن به جوانان مستعد حاضر در اردو جهت کسب تجربه برای حضور موثر در المپیک.

همچنین به خواست آلکنو ترکیب و تعداد نفرات تیم ملی در لیگ ملت‌ها تا پایان مسابقات بدون تغییر خواهد ماند.

آلکنو، اما اعلام تعداد بازیکنان اعزامی به لیگ ملت‌ها را به روز‌های آینده و پس از بررسی بیشتر عملکرد بازیکنان در اردو موکول کرد که مورد موافقت داورزنی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

آلکنو در اردوی تیم ملی والیبال حاضر شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی والیبال فدراسیون والیبال لیگ ملت ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۲۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست

سرمربی جدید تیم ملی والیبال چین گفت: با خودم فکر کردم در این کشور پرجمعیت با این امکانات ورزشی، قطعا استعدادهای زیادی وجود دارد و من باید روزی بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ویتال هینن، سرمربی بلژیکی و جدید تیم ملی والیبال چین در مورد مسئولیت جدید خود اظهار داشت:‌ والیبال چین همیشه برایم جالب بوده است. سال 2009 به یاد می‌آورم که سرمربی لهستان بودم و با تیم ملی چین در نینگبو بازی کردیم. با خودم گفتم که در این کشور پرجمعیت با این امکانات ورزشی، قطعا استعدادهای زیادی وجود دارد و من باید روزی بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست.

هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد

سرمربی تیم ملی چین ادامه داد: من سال 2021 می‌خواستم به چین بیایم اما فدراسیون والیبال این کشور، اعتقادی به مربیان خارجی نداشت. حالا همه چیز تغییر کرده است؛ نتایج تیم چین در فصل گذشته خوب نبود و در رنکینگ فدراسیون جهانی نیز سقوط کرد و حالا سی‌ویکم است. در نتیجه چینی‌ها به سراغ مربی خارجی آمدند و من پیشنهاد آنها را قبول کردم. هدایت چین، چالشی بزرگ و باورنکردنی برای من است. 

هینن تصریح کرد: من از فدراسیون والیبال چین خواستم تا مسئولیتی فراتر از تیم ملی داشته باشم و به توسعه والیبال پایه و آموزش مربیان بومی نیز کمک کنم. معتقدم والیبال مردان چین می‌تواند مثل تیم زنان این کشور در دنیا، جزو بهترین‌ها باشد.

او در پایان گفت: تیم ملی چین در لیگ ملت‌های 2024 حاضر نیست و جواز حضور در جام جهانی 2025 را نیز ندارد. راهی طولانی پیش روی ماست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست
  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد
  • واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • مرادی: هیچ گله‌ای از موسوی نداریم/ دبیر به زودی معرفی می‌شود
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد +عکس
  • سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد