Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@16:43:54 GMT

الدحیل را مهم ترین حریف در مرحله گروهی می دانیم

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۲۳۴۶

الدحیل را مهم ترین حریف در مرحله گروهی می دانیم

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت نظری عضو هیات مدیره و سخنگوی باشگاه استقلال در نشست خبری امروز که به صورت مجازی برگزار شد اظهار داشت: پیروزی‌های خوب در لیگ قهرمانان آسیا رو روحیه ما تاثیر گذاشته. خیلی خوب است که بازی‌ها را با برد شروع کردیم. الدحیل یکی از مهم‌ترین حریفان ما است و امیدوارم این بازی را هم با برد پشت سر بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: پرسش‌های همه خبرنگاران به ما رسیده و برای همه آنها پاسخ‌هایی هست که به موقع به آنها پاسخ می‌دهیم، اما ضمن عذرخواهی از خبرنگاران که امروز به این پرسش‌ها پاسخ نمی‌دهم، قول می‌دهم بعد از بازگشت تیم از عربستان به همه این پرسش‌ها با شفافیت پاسخ می‌دهیم. دلیل آن هم واضح است چرا که ممکن است برخی از این سئوال و جواب‌ها در شرایط تیم تنش ایجاد کند.

نظری گفت: هدف همه ما موفقیت در آسیاست و اجازه بدهید در این چند روز هم دندان به جگر گذاشته و بعد از سربلندی استقلال در آسیا در مورد همه این مسائل صحبت کنیم. امیدوارم فارغ از مراحل گروهی، بعد از صعود از این گروه در ادامه مسیر هم موفق باشیم. امیدوارم بازی‌های زیبا و تماشاگر پسندی که در این دو بازی شاهد بودیم را در ادامه مسابقات هم شاهد باشیم. هواداران استقلال باید امیدوار باشند که بازی‌های پرگل، زیبا و تماشاگر پسند را همچنان شاهد باشند.

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: امیدوارم همه مردم ایران در این شرایط سخت کرونایی در کنار هم باشند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به عبور به سلامت از این شرایط سخت کمک کنند.

کد خبر 5193038 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال حجت نظری لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد مهدی طارمی تیم فوتبال الشرطه عراق قهرمانی آسیا تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم ملی فوتسال ایران الاهلی عربستان فوتسال تیم فوتبال تراکتور تیم فوتبال پورتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۲۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب ایران در مرحله حذفی جام ملت‌ها

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران در چارچوب دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا از ساعت 12:30 امروز در سالن بانکوک آرنا مقابل قرقیزستان، تیم دوم جدول گروه C قرار می‌گیرد و امیدوار به کسب پیروزی و راهیابی به نیمه نهایی و جام جهانی است.

باقر محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، سالار آقاپور و بهروز عظیمی 5 بازیکنی هستند که شروع کننده بازی برای تیم ملی فوتسال ایران در دیدار حساس مقابل قرقیزستان هستند.

وحید شمسایی در دیدار امروز ایران مقابل حریفی که در دور گروهی شگفتی‌ساز شده، دو تغییر نسبت به مسابقه گذشته برابر کویت به وجود آورده که سعید مومنی(دروازه‌بان) و مسلم اولادقباد از جمع نفرات اصلی خارج شده و جای خود را به باقر محمدی و مهدی کریمی داده‌اند.

ملی پوشان فوتسال ایران در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا سه پیروزی مقابل تیم‌های افغانستان، بحرین و کویت به دست آوردند و حالا هم در تلاش برای رسیدن به مراحل بالاتر و قهرمانی هستند.

دیگر خبرها

  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی
  • اعلام ترکیب ایران در مرحله حذفی جام ملت‌ها
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا
  • صیادمنش در بدترین وضعیت!