Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@03:57:44 GMT

نزاع در محله نظام آباد با ۳ کشته

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۲۵۰۷

نزاع در محله نظام آباد با ۳ کشته

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از نزاع منجر به مرگ سه تن در محله نظام آباد خبر داد.

سردار علیرضا لطفی در گفت‌وگو با ایسنا، دراین‌باره گفت: حوالی ساعت ۲۲:۳۰ شب گذشته خبر وقوع درگیری میان چندنفر در محله نظام آباد به سامانه ۱۱۰ اطلاع داده شد که در پی آن ماموران کلانتری در محل حاضر شده و اقدامات و رسیدگی‌های اولیه را در دستورکار خود قرار دادند که در جریان آن مشخص شد سه جوان بر سر مسائل پیش پا افتاده‌ای با دو گل فروش در حاشیه خیابان درگیر شده و با بالا گرفتن درگیری این سه نفر از سوی دو فرد گل فروش مورد ضرب وشتم شدید به وسیله چاقو و اشیا برنده قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان اینکه با انتقال سه مصدوم به بیمارستان، متاسفانه مرگ این افراد درپی شدت جراحات وارده تایید شد، گفت: با مرگ این افراد و با دستور بازپرس ویژه قتل تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ وارد رسیدگی به موضوع شدند و تحقیقات از یکی از عاملان نزاع که دستگیر شده است، در حال انجام است.

ریس پلیس آگاهی تهران بزرگ  با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده، گفت: با دستور مقام قضایی تحقیقات ماموران پلیس برای دستگیری نفر دوم از سوی ماموران پلیس آگاهی ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تهران پلیس آگاهی تهران پليس آگاهي علیرضا لطفی نظام آباد قتل پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۲۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان

مرد جوانی که به طرز دلخراشی همسرش هدف شلیک گلوله قرار داده و به تهرن متواری شده بود به دام افتاد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اوایل اردیبهشت ماه امسال، در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ماموران یکی از کلانتری‌های غرب تهران در خیابان در حال گشت‌زنی بودند که به‌صورت اتفاقی به یک مرد جوان مشکوک شده و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند؛ خیلی زود در بازرسی بدنی از او یک قبضه کلت‌کمری کشف شد؛ متهم در همان بازجویی‌های اولیه گفت که با این سلاح گرم مرتکب قتل دلخراشی شده است!

بدین ترتیب مرد جوان برای تحقیقات مقدماتی به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد و به هنگامی که مقابل کارآگاهان قرار گرفت، گفت: از ملایر به تهران فرار کردم؛ با همسر اختلافات بسیار شدیدی داشتم که روز حادثه طبق معمول با یکدیگر مشاجره داشتیم اما در این میان با کلت‌کمری که از قبل خریده بودم به او شلیک کردم؛ پس از این حادثه مرگبار به ترمینال رفتم و با اتوبوس به تهران آمدم اما بازداشت شدم.

قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان

کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی در نخستین گام با استعلام‌های اولیه متوجه شدند که زن جوان در جریان این تیراندازی جان سالم برده اما روی تخت بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان است که بر اساس گزارش‌های کادر درمان او حال جسمانی نامساعدی دارد و در یک قدمی مرگ قرار گرفته است.

به گزارش تسنیم، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده و تفهیم اتهام به دادسرای مربوطه در شهرستان ملایر اعزام شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتقال چای قاچاق با قطار
  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر