Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@16:12:45 GMT

محرومیت تعلیقی مربی تیم ملی بخاطر مصاحبه

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۲۶۰۸

محرومیت تعلیقی مربی تیم ملی بخاطر مصاحبه

کمیته انضباطی فدراسیون جودو امروز(دوشنبه) در رابطه با اظهارات اخیر حامد ملک محمدی قهرمان سابق تیم ملی جودو در رسانه ها و فضای مجازی تشکیل شد.

به گزارش برنا، آیدین مولازاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون جودو در مورد خروجی تصمیمات جلسه امروز، اظهار داشت: اولین جلسه کمیته انضباطی فدراسیون جودو کشورمان تشکیل و در خصوص مباحث و گزارش های وارده در مورد مصاحبه های وی در مورد سوپر لیگ جودو و همچنین اظهارات و مطالب منتشر شده از سوی حامد ملک محمدی در رسانه ها، تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارشات واصله و همچنین اسناد و مدارک موجود، احدی از کادرفنی سابق تیم ملی جودو بزرگسالان پیرو اعزام تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا، مطالبی در این خصوص اعلام کرده بودند که متاسفانه موجب ایجاد حاشیه، تضعیف روحیه اعضاء‌ تیم ملی در آستانه مسابقات شده است و شبهات سنگینی در افکار عمومی جامعه محترم جودو ایجاد کرده بود.

وی در ادامه افزود: کمیته انضباطی بدون توجه به حواشی و انگیزه های پشت پرده موجود که در جای خود قابل بررسی است، صرفا با استناد به مطالب منتشر شده در فضای مجازی از سوی ملک محمدی تشکیل جلسه داده و با اکثریت آرا حکم بر ابلاغ تذکر کتبی به ایشان با درج در پرونده و همچنین محرومیت از حضور و شرکت در مسابقات یا سایر فعالیت های رسمی جودو به مدت یک سال به استناد بند‌های (ب) و (ه) ماده 25 آیین نامه انضباطی فدراسیون جودو داد. همچنین با توجه به سوابق ورزشی و فعالیت های نامبرده در عرصه جودو نیز اعلام گذشت رئیس محترم فدراسیون جودو از مطالب منتشر شده در خصوص شخص ایشان و همچنین توجه به برخورد مشوقانه، طبق نظر اعضاء محترم محکومیت بند(ه) ماده 25 مبنی بر محرومیت از حضور و شرکت در مسابقات و سایر فعالیت های رسمی جودو به مدت یک سال در مدت زمان فوق به حالت تعلیق در آمده و چنانچه تخلف جدید یا موارد مشابه‌ مجددا از ایشان مشاهده گردد، مفاد این رای نیز در خصوص ایشان ساری و جاری خواهد بود.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون جودو در پایان، گفت: تلاش فدراسیون و کمیته انضباطی صیانت از اخلاق، قانون و اداب و منش پهلوانی در کنار دستاوردهای قهرمانی بوده و امیداریم شاهد رشد و گسترش روز افزون این رشته ورزشی زیبا در بین جوانان باشیم.

لازم به ذکر است، آرش میراسماعیلی، صدیقه کعبی زاده رئیس و دبیر فدراسیون جودو، مولازاده رییس کمیته انضباطی، نماینده وزارت ورزش و جوانان، بازرس فدراسیون، مسول کمیته مربیان فدراسیون، دبیر کمیته داوران فدراسیون و حراست فدراسیون در جلسه امروز حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جودو کمیته انضباطی کمیته انضباطی فدراسیون جودو تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۲۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز

لیگ برتر و لیگ دسته اول فوتبال ایران به هفته‌های پایانی خود نزدیک و این موضوع باعث افزایش حساسیت مسابقات و شدت برخورد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شده است. 

طبق بررسی‌های به عمل آمده کمیته انضباطی طی بازه زمانی اول تا هفدهم اردیبهشت ماه سال جاری، 37 حکم منتهی به پرداخت جریمه مالی داشته است. این جرایم مربوط به مسابقات لیگ برتر، لیگ دسته اول و دسته‌های پایین‌تر فوتبال آقایان، فوتبال بانوان و ... است. 

 جمع جرایم تعیین‌شده توسط کمیته انضباطی مبلغ چهار میلیارد و 518 میلیون تومان است. بیشترین سهم در این جرایم را عبدالله ویسی به دلیل اظهارات غیرفنی داشته و نهایتاً تا یک هفته فرصت دارد مبلغ مذکور را پرداخت کند. 

 این در حالی است یکی از غیرمنتظره‌ترین جرایم مربوط به باشگاه استقلال خوزستان است که به دلیل عدم در اختیار قرار دادن ورزشگاه غدیر برای بازی استقلال ملاثانی - فجرسپاسی در لیگ دسته اول، با جریمه 350 میلیون تومانی مواجه شده است.

دیگر خبرها

  • حکم بی‌سابقه و تاریخی فدراسیون فوتبال؛ پرسپولیس-سپاهان فصل آتی فقط با تماشاگران زن/ مردان محروم شدند!
  • احضار دو بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی
  • دو بازیکن استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • ۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز
  • بررسی کردیم: ابهامات حکم جنجالی عبدالله!
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • پشت پرده محرومیت گران‌قیمت ویسی؛ بچه سردار مملکت باید بمیرد؟ حفاظت اطلاعات بازی‌ها را رصد کند!
  • در نقد یک محرومیت عجیب؛ می‌توانید از ورود پیرمرد پرحاشیه سپاهانی به استادیوم جلوگیری کنید؟!
  • پیام پر از طعنه و تذکر سپاهان به کمیته انضباطی
  • صدور قرار دستور موقت برای مربی تیم فوتسال