Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@11:18:42 GMT

قتل ۳ جوان در درگیری دیشب نظام آباد!

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۲۸۱۰

قتل ۳ جوان در درگیری دیشب نظام آباد!

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، شب گذشته 29 فروردین بین چندین نفر در محله نظام‌آباد درگیری شدید به وجود آمد.درگیری بین سه مرد جوان و دو نفر دیگر که با یک خودروی نیسان در کنار معبر در حال گل‌فروشی بودند، روی داده است.

در این درگیری سه مرد جوان (یکی از طرفین نزاع) با ضربات چاقو و تبر از سوی دو سرنشین نیسان، مورد حمله قرار گرفته و به بیمارستان منتقل شدند اما هر سه به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این نزاع، متهمان به سرعت از محل متواری شده اما یکی از آنها توسط مأموران پلیس بازداشت شد. تحقیقات بیشتر درباره علت این نزاع و بازداشت متهم دیگر این پرونده در جریان است.

پربیننده ترین درگیری با عوامل صداوسیما در خیابان پاسداران! +فیلم سوختن ۱۰ زن و کودک در انفجار وحشتناک شیراز! + عکس مداح معروف بازداشت شد حمله وحشیانه ۸ زورگیر به ۴ زن در کرج! +فیلم راز مرگ زن جوان در خانه مرد همسایه

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۲۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  سردار جهانبخش در تشریح این خبر گفت: به دنبال بروز یک حرکت غیر قانونی توسط تعدادی از مخلان نظم و امنیت عمومی در فلکه پل قویون ارومیه و بازنشر تصاویر نامطلوب این رفتارهای هنجارشکنانه در فضای مجازی، بلافاصله پلیس امنیت عمومی انتظامی استان با تیم ویژه مبارزه با اراذل و اوباش رسیدگی به موضوع را شروع کرد.

وی افزود: تمامی افراد مرتبط با این موضوع شناسایی شده و شب گذشته با هماهنگی مرجع قضایی تعداد ۶ نفر از عناصر اصلی دستگیر شده و با حمایت مرجع قضایی برنامه ریزی شده که برخورد قانونی قاطعی با این اشخاص صورت گیرد.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: مطمئنا پلیس به هیچ وجه، حرکات این چنینی را تحمل نخواهد کرد و در همان لحظات اولیه برخورد قاطع صورت خواهد پذیرفت و اخطار می دهم به کسانی که ادعای اراذل و اوباش و یا قلدرمآبی می کنند اگر درصحنه پلیس با آنها مواجه شود برخورد کوبنده تری با آنها خواهیم داشت.

 

 

دیگر خبرها

  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • قمه کشی باورنکردنی در ارومیه + فیلم
  • (ویدئو) قمه‌کشی در ارومیه؛ عوامل نزاع شناسایی شدند
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه، در دستور کار ویژه پلیس
  • پلیس در پی دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • بزودی، راه اندازی شرکت تولید خودرو نیسان در خرمشهر
  • مرگ جوان صومعه سرایی هنگام حرکات نمایشی با موتور
  • نزاع و درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده