Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@01:47:36 GMT

اسدی: این تازه آغاز درخشش شهریار در پرسپولیس است

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۳۸۰۰

اسدی: این تازه آغاز درخشش شهریار در پرسپولیس است

هافبک سابق پرسپولیس با تمجید از عملکرد بازیکنان این تیم طی دو بازی اخیر در لیگ قهرمانان، مدعی شد شاگردان یحیی بار دیگر قادر به تکرار درخشش در این تورنمنت خواهند بود.

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم اسدی، هافبک سابق پرسپولیس درباره  پیروزی این تیم در برابر الریان قطر در لیگ قهرمانان آسیا گفت: نیمه اول الریان سوار بازی بود و با توجه به اینکه دفاع راست و چپ ما سیامک نعمتی و وحید امیری در پست غیر تخصصی خود قرار داشتند از جناحین روی دروازه پرسپولیس فشار آوردند و هافبک‌های این تیم کنترل بازی را در دست گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی ترابی به سمت چپ آمده بود و از جایی که شجاع حضور داشت نفوذ می‌کرد و خواست خلا ایجاد کند. اما متاسفانه در نیمه اول روی یک ضربه شروع مجدد گل خوردیم.

 

وی افزود: بین دو نیمه با توجه به بررسی  عملکرد الریان توسط آنالیزورها و ارائه تاکتیک جدید توسط کادر فنی، ترابی به میانه زمین آمد که ما توانستیم در نیمه دوم حاکم بی چون چرا بازی باشیم و بازیکنان این تیم را خسته کردیم تا جای که مدافعین این تیم کند شده بودند و کاملا از بازی خارج شدند. شرایط کاملا برای ما متفاوت رقم خورد و توانستیم سه گل بزنیم  آن هم در حالی که می‌شد گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.

 

اسدی در خصوص گلزنی مغانلو بعد از چند بازی برای پرسپولیس، اظهار داشت: مهاجمی که تازه به پرسپولیس یا استقلال می‌آید تحت فشار است و هر چه زمان بگذرد بازیکنی که هدفی را دنبال می‌کنند کم کم با شرایط وفق پیدا می‌کند و اعتماد به نفس او بالا می‌رود. خداراشکر شهریار در نیمه دوم درحالی که در نیمه نخست نیز موقعیت‌های برای گلزنی داشت کاملا با اعتماد به نفس بالا ظاهر شد و موفق شد دو گل به ثمر برساند. این تازه آغاز راه درخشش شهریار با لباس پرسپولیس است و قطعا گل‌های حساس و مهم‌تری را برای ما به ثمر خواهد رساند.

 

کاپیتان سابق پرسپولیس در مورد عملکرد شجاع خلیل زاده در برابر این تیم گفت: به نظرم کسی که در مقابل تیم سابق خود بازی می‌کند کوهی از انگیزه است و هیچ بازیکنی کم کاری نمی‌کند. چون بازیکن قطعا آینده خودش را در نظر می‌‌گیرد. شجاع از همه نظر تحت فشار بود و این همه هجمه علیه او ناجوانمردانه است. او در چند صحنه کار را برای مهاجمان پرسپولیس سخت کرد و مانع گلزنی ما شد. من کم و کاستی از شجاع ندیدم و او در برابر پرسپولیس عالی بازی کرد. به نظرم او بهترین بازیکن الریان در برابر پرسپولیس بود.

 

در پایان اسدی در پاسخ به این سوال  اینکه آیا پرسپولیس شانسی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا دارد؟ گفت: پرسپولیس با توجه به قهرمانی‌های که در لیگ داشته و دو بار موفق شده در فینال آسیا حضور پیدا کند حالا با تجربه شده است و راه و رسم بازی در این رقابت‌ها را به خوبی یاد گرفته است و قطعا سایر تیم‌های مطرح آسیا پرسپولیس را به عنوان یک مدعی زیر نظر دارند و پرسپولیس با اقتدار می‌تواند از گروه خود صعود کند و تا فینال نیز پیش برود. تمامی‌ تیم‌های آسیایی باید از پرسپولیس بترسند.

پرسپولیس تهران شهریار مغانلو ابراهیم اسدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران شهریار مغانلو ابراهیم اسدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۳۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی 

در هفته سی‌ودوم لیگ پرتغال پورتو موفق شد در خانه چاوس و در شب درخشش مهدی طارمی به برتری قاطع و پرگل برسد.

به گزارش ایسنا، شاگردان سرجیو کونسیسائو برای حفظ رتبه سوم خود محکوم به پیروزی در خانه چاوس بودند و در نهایت با ارائه نمایشی درخشان و هجومی در خانه رقیب در حال سقوط خود به برتری ۳ بر صفر رسیدند.

مهدی طارمی از ابتدا در ترکیب اصلی پورتو حضور داشت و در دقیقه ۸۳ زمین بازی را ترک کرد. مهاجم تیم ملی ایران در این بازی توانست گل دوم تیمش را طراحی کند و گل سوم و تیر خلاص را از روی نقطه پنالتی به دروازه رقیب شلیک بکند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مربی نساجی: پرسپولیس تغییر سرمربی نداشته است!
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • درخشش نیمه‌نهایی ‏CL‏ تکلیف این ستاره را مشخص کرد
  • معجزه مسی در ۳۵سالگی؛ ۵پاس گل در یک نیمه!
  • پیروزی پر گل اینترمیامی با آتش‌بازی مسی و سوارز!
  • مهاجم گلزن آماده تقابل با استقلال (عکس)
  • پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی 
  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ
  • آغاز تشییع پیکر مطهر ۴ شهید تازه تفحص‌شده در اصفهان