Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-27@15:40:02 GMT

مقابل النصر با تمام قوا به میدان می‌رویم

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۳۸۴۶

یوسو سسما در نشست خبری پیش از مسابقه با النصر عربستان اظهار داشت:  صحبت زیادی در مورد بازی فردا نمی‌کنم، حرف‌هایمان را در داخل زمین می‌زنم. این مسابقات دو هفته ادامه دارد و بازی فردا هم بخشی از این مسابقات است. منتظر یک شگفتی باشید.

وی ادامه داد: در این مسابقه به برخی از بازیکنان اعتماد خواهیم کرد تا به پیروزی برسیم با تمام قوا وارد میدان می‌شویم و هرچه در توان داریم در داخل زمین اجرا خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌خواهیم النصر را شکست بدهیم.

سسما تصریح کرد: النصر هم شانس برد دارد و نامزد راهیابی به مرحله بعد است. در حال حاضر این تیم صدرنشین گروه است.

مربی تیم فولاد خوزستان در مورد تغییر سرمربی النصر عنوان کرد: تغییر مربی اکثرا باعث تغییر تاکتیکی در تیم‌ها می شود و به بازیکنان انگیزه می‌دهد. انتظار می رود مربی جدید النصر به بازیکنان روحیه بدهد تا عملکرد بهتری داشته باشند.

وی افزود: خیلی بهتر می‌شد اگر می‌توانستیم در نقل و انتقالات بازیکن بخریم و خود را تقویت کنیم اما متاسفانه این امکان وجود نداشت. طبق معمول خیلی با تمرکز کامل وارد زمین خواهیم شد و تمام تلاش خود را خواهیم کرد. امیدوارم که بتوانیم سه امتیاز بازی فردا را بدست آوریم.

سسما افزود: تیم خطرناک النصر که امسال نتوانست در لیگ عربستان نتایج خوبی بگیرد، تمام قدرت و تمرکز خود را برای قهرمانی در آسیا خواهد گذاشت، اکنون مدعی النصر است. تاکنون دو بازی انجام شده و چهار بازی دیگر مانده، هرکس فردا پیروز شود احتمال صعودش بیشتر است. 

سسما در پاسخ به سوال خبرنگار عربستانی که پرسید شما گفتید النصر و فولاد شانس اصلی صعود هستند اما از السد اسمی نبردید و اکنون صحبت از صعود زود نیست؛ گفت: فردا بازی بزرگی داریم. شانس برای فولاد و النصر یکسان است. صعود به مرحله بعد کار دشواری است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: النصر عربستان فولاد خوزستان لیگ قهرمانان آسیا النصر عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۳۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند

همچنین، نماینده استان درلیگ یک درتهران ازساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه میهمان تیم هوادار است.

باشگاه تراکتور نسبت به وضع عارف آقاسی از فدراسیون فوتبال استعلام گرفت و مشخص شد که این بازیکن از دیدار برابرذوب‌آهن محروم نیست.

بر اساس اعلام لیست اولیه سازمان لیگ، عارف آقاسی به دلیل محرومیت انضباطی که در آخرین بازی جام حذفی فصل گذشته با فولاد داشت، اولین بازی تراکتور در رقابت‌های حذفی را از دست داده بود، اما با توجه به اینکه دیدار تراکتور برابر چوکا لغو شد، در ابتدا اینطور به نظر می‌رسید که محرومیت آقاسی به دیدار برابر ذوب‌آهن منتقل خواهد شد.

سعید مظفری‌زاده با تائید این خبر ا گفت: با توجه به استعلامی که گرفتیم عارف آقاسی محرومیت خود را در بازی با چوکا گذرانده است چرا که در این بازی تیم حریف بود که در زمین حاضر نشد.

 سیدمحمد حسینی به دلیل مصدومیت، محروم تیم تراکتور دراین بازی است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • شمسایی: با تمام تمرکز به مصاف تیم ملی فوتسال تایلند می‌رویم
  • وحید شمسایی: با تمام تمرکز به مصاف تایلند می‌رویم
  • گلزنی مهدی قایدی مقابل النصر
  • آلونسو: تمام کردن لیگ بدون باخت لذت خاصی دارد
  • دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند
  • سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • شمسایی: تفاوت کلیدی با ازبکستان داشتیم/ بهترین نمایش را خواهیم داشت
  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم