Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس یوفا به شدت از باشگاه های منچستریونایتد و یوونتوس عصبانی بود. 

پس از اعلام رسمی برگزاری سوپرلیگ اروپا، یوفا با تمام قوا سعی می کند جلوی 12 باشگاه موسس این رقابت ها را بگیرد. الکساندر چفرین رئیس یوفا امروز در یک مصاحبه بسیار تند، به شدت از آندره آ آنیلی و اد وودوارد انتقاد کرد. او گفت هرگز شخصی مانند وودوارد را ندیده و آنیلی بیشتر از همه او را نا امید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش میرر، چفرین همچنین عنوان کرد:

این باشگاه ها بزرگ خوانده می شوند اما شرایط در گذر زمان تغییر می کند. واضح است که تیم های بزرگ کنونی همیشه بزرگ نبوده اند. یوونتوس در سری بی بازی می کرد و نمی دانم منچستریونایتد قبل از فرگوسن کجا بود. آستون ویلا یک باشگاه بزرگ بود. چرا آنها چنین رقابتی را ایجاد کرده اند؟ چون خوب مدیریت نکرده اند. با قطعیت می گویم یوفا و کل جهان فوتبال مقابل این پروژه ننگین و خودخواهانه می ایستند. پروژه ای که توسط باشگاه هایی به وجود آمده که بیش از هر چیز با طمع کار کرده اند. برگزاری سوپرلیگ اروپا تف انداختن به صورت تمام عاشقان فوتبال و جامعه است. نباید اجازه بدهیم آنها فوتبال را از ما بگیرند. نه فقط جهان فوتبال، بلکه جامعه و دولت ها نیز متحد هستند. این بخشی از فرهنگ ماست. همه ما متحد هستیم تا جلوی این پروژه مزخرف را بگیریم. 

اشاره چفرین به یک فصل حضور یوونتوس در سری بی در فصل 2007-2008 در پی حواشی کالچو پولی بود که این تیم در دادگاه به سری بی سقوط کرد. همچنین منچستریونایتد قبل از فرگوسن نیز جام های بزرگی کسب کرده بود. چفرین ادامه داد:

تلاش می کنیم تمام منابع خودمان را در اختیار بگیریم و بیشترین تحریم ها را بر علیه این باشگاه ها اعمال کنیم. آنها از بازی در تمام تورنمنت ها محروم خواهند بود. بازیکنان هم همینطور. 

 

 

اخبار داغ 

حمله 8 تبهکار به 4 زن در کرج / مادر خانواده به قتل رسید + فیلم چهره باز متهمان برترین های قرن با فریده شجاعی: ناصر حجازی محبوب ترین بود ولی عابدزاده می توانست یک تیم را قهرمان کند توصیه منجر به گل مجیدی؛ لب خوانی صحبت فرهاد با نادری / ویدیو رسمی؛ دورتموند در سوپر لیگ اروپا شرکت نمی کند شایعات استعفای یورگن کلوپ از لیورپول فعلا حقیقت ندارد اخراج مورینیو از تاتنهام هیچ ارتباطی به موضع او در قبال سوپرلیگ ندارد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه ها سری بی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۳۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور الساندرو دل پیرو در کلاس‌های مربیگری مکس الگری / عکس

ماسیمیلیانو الگری سرمربی یوونتوس این روزها در کنار هدایت بیانکونری، مشغول برگزاری کلاس های مربیگری است. این دوره زیر نظر یوفا در باشگاه یوونتوس برگزار می شود. بسیاری از بازیکنان سابق فوتبال ایتالیا در کلاس الگری شرکت می کنند. مشهورترین چهره این کلاس، الساندرو دل پیرو اسطوره یوونتوس است.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • سر آلکس فرگوسن بدترین خریدش در منچستریونایتد را فاش کرد
  • دردسر بزرگ چلسی حتی در صورت رسیدن به رقابت‌های اروپایی
  • فرگوسن هم نمی‌تواند در فولاد موفق باشد/ فوتبال خوزستان دست افراد اهل فن نیست
  • حسرت تمام‌نشدنی پاری سن ژرمن؛ چهره درهم ناصر الخلیفی در جریان بازی با دورتموند / عکس
  • اسطوره یوونتوس در کلاس درس آلگری (عکس)
  • شکست تیم ملی جوانان در بازی دوستانه مقابل هوادار
  • حضور الساندرو دل پیرو در کلاس‌های مربیگری مکس الگری / عکس
  • تیم ملی فوتبال زنان به مصاف بلاروس می رود
  • ورود فدراسیون فوتبال به حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان در آزادی / فیلم
  • گمانه‌زنی کارشناسان ایتالیایی درباره اخراج آلگری از یوونتوس