Web Analytics Made Easy - Statcounter

ممکن است سوپرلیگ اروپا را در سری بازی های PES ببینیم و این مسئله ضربه سختی به بازی فیفا خواهد بود

تشکیل سوپرلیگ اروپا توسط 12 تیم انگلیسی، ایتالیایی و اسپانیایی، زلزله بزرگی را در فوتبال جهان ایجاد کرده که پیامدهای آن در حوزه بازی های ویدیویی هم مشاهده خواهد شد.

به گزارش IGN مرجع تخصصی بازی های ویدیویی، یوفا و فیفا طی ساعات اخیر بارها تاکید کرده اند 12 تیم حاضر در سوپرلیگ اروپا را تنبیه خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوفا اعلام کرده تیم های سوپرلیگی حق شرکت در لیگ قهرمانان اروپا را نخواهند داشت و بازیکنان این تیم ها نیز حق حضور در تورنمنت های بین المللی را از دست می دهند. تحریم های فیفا علیه باشگاه های سوپرلیگی، روی سری بازی های فیفا ساخت کمپانی EASports هم تاثیرگذار خواهد بود و حق لایسنس ها در بازی های فیفا، PES و فوتبال منیجر، به طور کلی متفاوت از حال حاضر می شود. 

تشکیل سوپرلیگ اروپا مشخصا ضربه بزرگی به کمپانی EA Sports خواهد بود. این کمپانی، شریک اصلی فیفا است و اگر فیفا تصمیم به تحریم رسمی باشگاه های سوپرلیگی بگیرد، مطمئننا 12 تیم و تمام بازیکنان حاضر در این مسابقات جدید را در سری بازی های فیفا از جمله فیفا 22 نخواهیم دید. EA Sports هنوز در خصوص این فاجعه بزرگی که در راه است، واکنش نشان نداده است. با این حال کونامی، رقیب دیرینه EA Sports که سری بازی های PES را تولید می کند، فرصتی طلایی را پیش روی خود می بیند. کونامی در سال های اخیر لایسنس تیم هایی را کسب کرده که فیفا مجاز به استفاده از آن ها نیست. یوونتوس، شریک اصلی کونامی یکی از تیم های حاضر در سوپرلیگ است. از این رو کونامی فرصتی طلایی دارد تا لایسنس دیگر تیم های حاضر در سوپرلیگ را هم کسب کند و PES 2022 مجوز رسمی این مسابقات را داشته باشد. 

اخبار داغ 

حمله 8 تبهکار به 4 زن در کرج / مادر خانواده به قتل رسید + فیلم چهره باز متهمان برترین های قرن با فریده شجاعی: ناصر حجازی محبوب ترین بود ولی عابدزاده می توانست یک تیم را قهرمان کند توصیه منجر به گل مجیدی؛ لب خوانی صحبت فرهاد با نادری / ویدیو نظرسنجی: نظر شما درباره سوپر لیگ اروپا چیست؟ شایعات استعفای یورگن کلوپ از لیورپول فعلا حقیقت ندارد اخراج مورینیو از تاتنهام هیچ ارتباطی به موضع او در قبال سوپرلیگ ندارد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سوپرلیگ اروپا سری بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۴۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی سابق تیم ملی والیبال در روسیه جام گرفت

به گزارش "ورزش سه"، سوپرلیگ والیبال روسیه پس از حدود هفت ماه رقابت قهرمان خود را شناخت و تیم زنیت کازان با برتری برابر دینامو مسکو توانست قهرمان سوپرلیگ والیبال روسیه شود.

این دوازدهمین قهرمانی زنیت کازان در لیگ برتر والیبال روسیه بود که با سرمربیگری آلکسی وربوف لیبروی اسطوره‌ای سابق تیم ملی والیبال روسیه به دست آمد. دستیار وربوف در زنیت یک نام آشنا بود، توماس توتولو مربی سابق تیم ملی والیبال ایران این فصل با هماهنگی خوبی که با وربوف داشت توانست زنیت را قهرمان سوپر لیگ روسیه کند.

در این تیم بازیکنان شاخصی چون ماکسیم میخاییلوف، میکا کریستنسون، سام درو و آرتم وولوویچ بازی می کنند و یکی از قدرتمندترین تیم های حال حاضر جهان به شمار می روند که محرومیت از حضور در مسابقات اروپایی باعث شده تا آنها نتوانند قدرت خود را در لیگ قهرمانان اروپا به رخ رقبای لهستانی و ایتالیایی بکشند.

دیگر خبرها

  • فرصت‌ صادرات برق به اروپا در شرکت‌های دانش‌بنیان‌
  • اولین صحبت‌های مدیرعاملی که به صورت مربی تهرانی سیلی زد | این مربی حدود ۳۰ دقیقه مقاومت می‌کرد و حاضر به خروج از زمین نبود!
  • توخل: نگران آینده بایرن نیستم
  • فیفا در آستانه تغییر یک قانون مهم؛ لغو ممنوعیت برگزاری لیگ‌های داخلی در خارج از کشور
  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • مغانلو به سمت نیمکت پرسپولیس رفت، رضاییان و احمدزاده نه!
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور؛ فرصت طلایی برای گلر جوان آبی‌ها
  • تاریخچه دیدارهای الکلاسیکوی ایران / اردیبهشت‌ طلایی‌رنگ است
  • تاریخچه دیدارهای الکلاسیکوی ایران / اردیبهشت‌ماه طلایی‌رنگ است
  • مربی سابق تیم ملی والیبال در روسیه جام گرفت