Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به وقت دو هفته ای میان بازی قبلی و بعدی کریستال پالاس، مدیران این تیم فرصت خیلی خوبی به دست آوردند تا در مورد آینده روی هاجسون و بازیکنانی که قراردادشان رو به اتمام است تصمیم گیری کنند. 

پاتریک ویرا یکی از گزینه های کریستال پالاس برای جانشینی روی هاجسون است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از دیوید اورنشتاین، هاجسون در سال ۲۰۱۷ هدایت عقاب ها را بر عهده گرفت و از آن پس آن ها را در لیگ برتر نگه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم فصول گذشته را به ترتیب در رده یازدهم، دوازدهم و چهاردهم به پایان رساند و تا اینجای فصل جاری سیزدهم است. اگر کریستال پالاس قصد تمدید قرارداد سرمربی ۷۳ ساله اش را نداشته باشد و یا او تصمیم به جدایی بگیرد، آن ها باید از بین گزینه هایی همچون شان دایچ، ادی هاو، فرانک لمپارد، استیو کوپر و والرین اسماعیل یکی را انتخاب کنند. 

اما قطعا لیست استیو پریش (مالک کریستال پالاس) فقط به این نام ها محدود نخواهد بود و مثلا پاتریک ویرا هم به آن ها لینک شده است. این مربی ۴۴ ساله از زمان قطع همکاری با نیس در دسامبر گذشته، شغلی ندارد. مربی پیشین نیویورک سیتی، پیش از این مورد توجه باشگاه هایی همچون بورنموث، نیوکاسل و آرسنال هم قرار داشت. شاید سابقه بازی کردن ویرا در انگلیس و آشنایی او با فوتبال این کشور، او را به گزینه جذابی برای کریستال پالاس تبدیل کند. 

اخبار داغ 

حمله 8 تبهکار به 4 زن در کرج / مادر خانواده به قتل رسید + فیلم چهره باز متهمان برترین های قرن با فریده شجاعی: ناصر حجازی محبوب ترین بود ولی عابدزاده می توانست یک تیم را قهرمان کند توصیه منجر به گل مجیدی؛ لب خوانی صحبت فرهاد با نادری / ویدیو نظرسنجی: نظر شما درباره سوپر لیگ اروپا چیست؟ شایعات استعفای یورگن کلوپ از لیورپول فعلا حقیقت ندارد اخراج مورینیو از تاتنهام هیچ ارتباطی به موضع او در قبال سوپرلیگ ندارد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کریستال پالاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۴۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم

شهردار اصفهان گفت: مدیریت شهری اصفهان آمادگی دارد تا برای رفع مشکلات استان در کنار مدیریت استان به‌ویژه استاندار بایستد و ایفای نقش کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا علی قاسم‌زاده امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در صدوسی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت فرارسیدن روز شوراها اظهار کرد: مدیریت شهر و شورا، استانداری و فرمانداری همیشه در کنار هم بوده‌اند و از برکت این همدلی بسیاری از مشکلات استان و شهر رفع شده است.

وی افزود: امیدوارم در فرصت باقی‌مانده نیز کماکان کنار هم مشکلات باقی مانده که احصا شده است را رفع کنیم.

شهردار اصفهان با بیان اینکه موضوعاتی همچون آب که مشکل اول است و دیگر موضوعات همچون قطار سریع السیر که جز رویاهای شهر ما است، تصریح کرد: قطار شهری، رینگ چهارم، حمل‌ونقل بین شهری به‌ویژه خط هوایی که مقدمه‌ای برای توسعه گردشگری است، مورد توجه است.

قاسم‌زاده گفت: مدیریت شهری اصفهان آمادگی دارد تا برای رفع مشکلات استان در کنار مدیریت استان به‌ویژه استاندار بایستد و ایفای نقش کند.

کد خبر 748828

دیگر خبرها

  • ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!
  • انتقاد تند حمید درخشان از اوسمار ویرا
  • کریستال پالاس برای مارک گوئهی بیش از ۵۵ میلیون پوند می‌خواهد
  • درمان گیاهی ریزش مو
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم
  • لورکوزن و عادت به گلزنی در دقیقه ۹۰ به بعد!
  • فقط سه پنالتی زن برای پرسپولیس مانده بود!
  • نظر مولر درباره حواشی هوینس-توخل: اهمیتی نمی‌دهم!
  • «اراک» دردسر بزرگ سرمربی پرسپولیس