Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از دادگستری کل استان تهران؛ علی قناعت کار، افزود: این دادسرا جمع‌آوری معتادان متجاهری که در پارک‌ها، خیابان‌ها و فضای سبز اقدام به استعمال مواد مخدر می‌کنند را به جد پیگیری می‌کند.

وی ادامه داد: بر این اساس، دادستانی تهران طرح جامع پاکسازی شهر تهران از لوث این افراد را در سال جاری با جدیت پیگیری می‌کند تا بتواند گام مؤثری برای تحقق این امر و درمان معتادان بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قناعت کار با اشاره به اقدامات این دادسرا در ابتدای سال جاری برای درمان معتادان متجاهر گفت: در این راستا با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، پلیس مبارزه با مواد مخدر و اداره کل بهزیستی استان تهران، هزار و ۶۷۷ معتاد متجاهر در سطح شهر شناسایی و جمع‌آوری شده که تعدادی از این افراد زن هستند.

وی اضافه کرد: این معتادان پس از غربالگری برای درمان به مراکز ترک اعتیاد منتقل شده و هم اکنون تحت درمان هستند.

معاون دادستان با تاکید بر اینکه طرح جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر به طور مستمر پیگیری می‌شود، افزود: همه مراحل اجرای طرح از مراحل غربالگری تا بازپروری معتادان با نظارت نماینده دادستانی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093565 برچسب‌ها دادستانی تهران معتادان متجاهر ستاد مبارزه با مواد مخدر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دادستانی تهران معتادان متجاهر ستاد مبارزه با مواد مخدر معتادان متجاهر مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۴۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدخلیل هاشمی اظهار کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر با رصد اطلاعاتی و تلاش های میدانی نامحسوس توانست با شناسایی دو نفر عامل توزیع مواد افیونی؛ ضمن دستگیری آنان به میزان ۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه جاسازی شده بود را کشف و ضبط کند.

فرمانده انتظامی کلاله گفت: طی ۴۰ روز گذشته انتظامی کلاله در ماموریتهای خود ۱۸ نفر خرده فروش را دستگیر کند.

وی یادآور شد: در این مدت بیش از ۱۳۰ نفر معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مراجع ذی صلاح تحویل داده شدند.

کد خبر 6093180

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • زالو درمانی؛ انجام بدهیم یا نه؟
  • زالو درمان می‌کند؟
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • پاکسازی فضا‌های بی دفاع شهری در منطقه ۱۹ تهران
  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران
  • پاکسازی گلسنگ‌ها از چهره تخت جمشید + فیلم
  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند
  • معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند