Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به این که تیاگو سیلوا در ماه سپتامبر ۳۷ ساله می شود و قرارداد آنتونیو رودیگر، آندریاس کریستنسن و سزار آزپیلیکوئتا کمی بیشتر از یک سال اعتبار دارد، مرکز خط دفاعی به دغدغه اصلی توخل تبدیل شده است. 

چلسی با استفاده از آینده مبهم نیکلاس زوله در بایرن مونیخ، به جذب این بازیکن ابراز علاقه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش طرفداری و به نقل از اتلتیک، توماس توخل در تابستان ۲۰۲۱ به دنبال یک مدافع میانی جدید خواهد بود و زوله در بالای لیست او قرار دارد. مدیران چلسی طی هفته های اخیر با جدیت بیشتری احتمال جذب زوله را در دستور کار خود قرار داده اند. 

از قرارداد این مدافع میانی ۲۵ ساله کمی بیشتر از یک سال باقی مانده است اما هنوز خبری از مذاکره برای تمدید قرارداد با بایرن مونیخ مخابره نشده است. قهرمان آلمان آنقدر درگیر قضیه هانسی فلیک و حسن صالحمیدزیچ بوده است که فرصت نداشته تا برای تمدید قرارداد بازیکنانش مذاکره کند. فلیک در روز شنبه اعلام کرد که در پایان فصل بایرن مونیخ را ترک خواهد کرد. 

بایرن مونیخ در تابستان همچنین شاهد جدایی ژروم بواتنگ و داوید آلابا خواهد بود ولی سران این باشگاه برای این که زوله می تواند جای آن ها را پر کند متقاعد نشده اند. او در مقاطعی از این فصل به خاطر کمبود آمادگی جسمانی مورد انتقاد رسانه ها قرار گرفت و به خاطر این که باشگاه در آن دوره از او حمایت نکرد، دلخور شده است. در ماه فوریه کارل هاینتس رومنیگه علنا از زوله به خاطر عملکردش در جریان باخت ۲-۱ برابر آینتراخت فرانکفورت انتقاد کرد. 

این که بایرن مونیخ از قبل خرید دایوت اوپامکانو برای فصل آینده را قطعی کرده است نیز جایگاه زوله در ترکیب تیم را به خطر می اندازد. البته خود زوله در خونسردی کامل به سر می برد چون می داند اگر باشگاه تصمیم به فروش او بگیرد، مشتریان زیادی خواهد داشت. البته اگر مطابق انتظار، یولیان ناگلزمن جانشین فلیک شود، اوضاع می تواند تغییر کند. زوله در فصل ۱۷-۲۰۱۶ زیر نظر ناگلزمن در هوفنهایم، فصل خوبی را پشت سر گذاشت و به ترکیب تیم ملی آلمان راه یافت. 

خوزه ماریا خیمنز از اتلتیکو مادرید و ژول کونده از سویا دیگر گزینه های چلسی محسوب می شوند ولی رقم فسخ قرارداد هر دوی آن ها بسیار بالاست. دیگر گزینه آن ها یعنی ابراهیم کوناته قصد دارد لایپزیش را به مقصد لیورپول ترک کند. در این وضعیت زوله محتمل ترین گزینه به نظر می رسد و چیزی حدود ۳۰ میلیون پوند هزینه در بر خواهد داشت. آن طور که پیداست، توخل به این بازیکن علاقه مند است و رابطه خوبی هم با او دارد. 

اخبار داغ 

حمله 8 تبهکار به 4 زن در کرج / مادر خانواده به قتل رسید + فیلم چهره باز متهمان برترین های قرن با فریده شجاعی: ناصر حجازی محبوب ترین بود ولی عابدزاده می توانست یک تیم را قهرمان کند توصیه منجر به گل مجیدی؛ لب خوانی صحبت فرهاد با نادری / ویدیو نظرسنجی: نظر شما درباره سوپر لیگ اروپا چیست؟ شایعات استعفای یورگن کلوپ از لیورپول فعلا حقیقت ندارد اخراج مورینیو از تاتنهام هیچ ارتباطی به موضع او در قبال سوپرلیگ ندارد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۴۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل در پایان فصل بایرن مونیخ را ترک خواهد کرد و این تصمیم قطعی است.

مکس ایبرل، مدیرورزشی بایرن مونیخ، اخیرا تایید کرده بود آن‌ها به انتخاب مربی جدید بسیار نزدیک هستند. در هفته گذشته نام زین الدین زیدان به عنوان گزینه جدی بایرن مطرح شده بود و به تازگی نام رالف رانگنیک هم اعلام شد.

رانگنیک در حال حاضر سرمربی تیم ملی اتریش است و پیش از این با باشگاه لایپزیش در آلمان سابقه همکاری داشت. شناخت او از فوتبال آلمان به عنوان یک فاکتور مهم برای بایرن در نظر گرفته می‌شود.

رالف رانگنیک درمورد شایعات پیرامون انتقالش به بایرن مونیخ گفت:"تماسی از بایرن وجود داشت و من آن را به فدراسیون فوتبال اتریش اطلاع دادم. ما رابطه بسیار قابل اعتمادی داریم. تمرکزم روی تیم ملی اتریش است. کاملا روی یورو متمرکز هستیم. اینجا خیلی احساس راحتی می‌کنم. در حال حاضر دلیلی وجود ندارد که به طور پیچیده به آن فکر کنیم."

چه زمانی به آن فکر می‌کنید؟

لحظه‌ای که بایرن می‌گوید: ما تو را می‌خواهیم. سپس باید از خودم بپرسم: آیا من این باشگاه را می‌خواهم؟

تا سال 2026 با اتریش قرارداد دارید. آیا به آن پایبند خواهید بود؟

اگر بخواهم کاری متفاوت انجام دهم، ابتدا در مورد آن با فدراسیون فوتبال اتریش صحبت خواهم کرد.

موضوع مالی هم مطرح است؟

نه، این اصلاً برای من مهم نیست. برای  موضوعات دیگری اهمیت دارد: آیا می‌توانم تفاوتی ایجاد کنم؟ آیا می‌توانم چیزی را تغییر دهم؟ آیا شانس پیشرفت یک تیم و موفقیت آن همراه من وجود دارد؟ این چیزی است که به من انگیزه می‌دهد. وقتی این دیگر به من انگیزه ندهد یعنی زمان بازنشستگی فرا رسیده است.

دیگر خبرها

  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • نه بایرن مونیخ و نه توماس توخل، هیچ‌کدام علاقه‌ای به ادامه دادن با یکدیگر ندارند
  • واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا
  • توماس توخل گزینه اول منچستریونایتد در صورت برکناری اریک تن هاخ
  • ما توخل را می‌خواهیم، نه رانگنیک؛ شورش هواداران بایرن مونیخ علیه تصمیم مدیران
  • یولیان ناگلزمان: صحبت‌های ابرل؟ من کینه‌ای از بایرن مونیخ ندارم
  • برنامه‌ریزی‌ها به سمت ایجاد هماهنگی میان فعالان اجتماعی پیش رود
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!