Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-07@13:55:40 GMT

ناگلزمن مذاکره با بایرن مونیخ را تکذیب کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۴۷۸۰

سرمربی ۳۳ ساله تیم لایپزیش هرگونه مذاکره با سران باوارایی‌ها را تکذیب کرد. خبرگزاری میزان - پس از اعلام رسمی خبر قطع همکاری هانسی فلیک با سران بایرن مونیخ، در چند روز گذشته اخبار و حواشی زیادی پیرامون اینکه چه کسی هدایت باوارایی‌ها در فصل آینده را برعهده خواهد گرفت، مطرح شده است که در این بین نشریات ورزشی اروپا، شانس سرمربی جوان تیم لایپزیش را برای نشستن روی نیمکت داغ بایرن بالا می‌دانستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با ادامه این شرایط بالاخره، یولیان ناگلزمن سرمربی لایپزیش تمامی شایعات درخصوص مذاکره با بایرن مونیخ برای جانشینی فلیک را رد کرد.

این مربی ۳۳ ساله در خصوص حواشی اخیر اظهار داشت: تاکون هیچ مذاکره‌ای با سران بایرن مونیخ نداشته‌ام. هیچ پیشنهادی هم به من داده نشده است به همین دلیل نمی‌دانم که بایرن چه برنامه‌ای دارد. قبلاً گفتم که هیچ تمایلی به یک جنگ با روسای فعلی‌ام ندارم و باز هم حرفم را تکرار می‌کنم.

هرچند این دومین بار در هفته جاری است که ناگلزمان شایعات انتقالش به مونیخ را تکذیب می‌کند، اما ظاهراً او همچنان محتمل‌ترین گزینه برای جانشینی هانسی فلیک است، کسی که گفته می‌شود پس از یورو ۲۰۲۰ سکان هدایت تیم ملی آلمان را از یواخیم لو خواهد گرفت.

 

بیشتر بخوانید: مورینیو از هدایت تاتنهام برکنار شد

انتهای پیام/

برچسب ها: بایرن مونیخ یولیان ناگلزمن لایپزیش هانسی فلیک

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بایرن مونیخ بایرن مونیخ یولیان ناگلزمن لایپزیش هانسی فلیک بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۴۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ در رویای همکاری دوباره با پپ گواردیولا

باواریایی ها امیدوار هستند بار دیگر شاهد حضور پپ گواردیولا روی نیمکت خود باشند.

طرفداری | حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا 2025 در آلیانتس آرنا، رویایی است که بایرن مونیخ می خواهد با پپ گواردیولا به آن برسد.

به گزارش کیکر، جستجوی بایرن مونیخ برای یافتن یک سرمربی مناسب بیش از انتظار طول کشیده اما آن ها یک رویای دور از ذهن نیز در سر دارند. بایرن مونیخ رویای بازگشت پپ گواردیولا به آلیانتس آرنا را در سر دارد. قرارداد سرمربی اسپانیایی با منچسترسیتی در تابستان 2025 به پایان می رسد و شواهدی مبنی بر ادامه حضور او در جمع سیتیزن ها وجود ندارد. پپ گواردیولا هنوز خانه ای در مونیخ دارد و گاهی به این شهر سفر می کند. همچنین گواردیولا یک کار نیمه تمام در بایرن مونیخ دارد. این سرمربی در طول سه سال حضور خود در بایرن مونیخ موفق به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نشد. برای این اتحاد دوباره، شاید بایرن مونیخ توماس توخل را قانع کند تا یک فصل دیگر در مونیخ بماند یا یک سرمربی موقت برای یک سال به خدمت بگیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • اریک تن هاخ مورد تحسین بایرن مونیخ؛ چرا باواریایی‌ها به مربی هلندی علاقه دارند؟
  • بیست و سه گزینه سرمربیگری بایرن مونیخ!
  • کارل هاینتس رومنیگه: زنده ماندن در برنابئو سخت اما ممکن است
  • ارنستو والورده و اشتفان کونتس، گزینه‌های جدید هدایت بایرن مونیخ
  • تعهد گواردیولا به منچسترسیتی؛ خبری از بازگشت به بایرن مونیخ نیست
  • بایرن مونیخ در رویای همکاری دوباره با پپ گواردیولا
  • گزینه جدید لیست بایرن: اریک تن هاخ!
  • با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!
  • اطرافیان توماس توخل: احتمال ماندن این سرمربی در بایرن مونیخ وجود دارد
  • اریک تن هاخ گزینه مورد علاقه بایرن مونیخ و آژاکس