Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@04:02:31 GMT

مغانلو دومین بازیکن برتر هفته (عکس)

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۴۹۲۱

شهریار مغانلو مهاجم پرسپولیس در رده دوم برترین های هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، پس از پایان دور اول از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، کنفدراسیون فوتبال آسیا اقدام به انتخاب برترین های هفته دوم کرد که در این میان شهریار مغانلو نیز در رتبه دوم برترین ها قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهاجم پرسپولیس که در بازی با الریان قطر موفق شد 2 بار دروازه حریف را باز کند، با کسب نمره 8.1 پس از ظفر پولونوف بازیکن آلمالیق در رده دوم برترین های هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.


مغانلو که پس از پیوستن به پرسپولیس نتوانسته بود برای این تیم گلزنی کند، در دیدار با الریان قطر 2 بار در امر گلزنی موفق بود و همین مسئله منجر به حضور او در ترکیب منتخب هفته و ایستادن در رده دوم بهترین بازیکنان ACL در هفته دوم شد.


سنگ سنگربان گوا با کسب نمره 8.1 و محمد البریک مدافع الهلال با کسب نمره 8 و آندرو کاریو وینگر الهلال با کسب نمره 7.9 در رده های سوم تا پنجم برترین های هفته قرار گرفته اند.

 

پرسپولیس تهران شهریار مغانلو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران شهریار مغانلو برترین های هفته کسب نمره هفته دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۴۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان در رقابت‌های امروز چابکسواران با ۵۱ راس اسب در ۷ دور ۱۲۰۰ و ۱۶۰۰ متری با اسب‌هایی از نژاد‌های دوخون، ترکمن و تروبرد در کورس بهاره گنبدکاووس با هم رقابت کردند.  
آرمین کریمی ، امین محمدی در ۲ دور، رامین قهرمانی، پیمان قلر عطا، محمد صفا مختوم نژاد و کمال دالیجه عطا برترین‌های دور‌های اول تا هفتم بودند.
روز سوم این هفته فردا در میدان سوارکاری گنبدکاووس برگزار می‌شود.

برترین های امروز ۱۲ میلیارد و ۳۴۱ میلیون ریال جایزه نقدی دریافت کردند.

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس
  • غیبت مشکوک وینگر پرسپولیس در سفر به اراک
  • رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!
  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم
  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس
  • شهریار سپاهان برای لیگ برتر آبروداری می‌کند
  • کیانی برای دومین بار مدل طلا را کسب کرد
  • کیانی دومین طلا را کسب کرد
  • دومین طلا برای ملی پوش ووشو ایران/ زهرا کیانی بازهم قهرمان شد
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟