Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حسین مسگرانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان  در سومین جشنواره ملی نگاران که با حضور معاونین، دبیر اجرایی جشنواره، تعداد محدودی از هنرمندان و ارتباط اینستاگرامی برگزار شد، اظهارداشت: استان سیستان و بلوچستان با طبیعت و اقلیم بی نظیر، نیاز به معرفی بیشتری دارد که این جشنواره نیز به نوعی معرف آداب و رسوم، طبیعت، صنایع دستی و گردشگری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  گفت: امیدواریم که با موفقیت های خوب این جشنواره بتوانیم در آینده ای نزدیک آن را در سطح بین المللی برگزار کنیم.

در این جشنواره در بخش ویژه با موضوع زن، ابراهیم باقرلو و حمید شاه بدی شایسته تقدیر از سوی هیات داوران با جایزه نقدی به مبلغ پنج میلیون ریال، محمود رضا معین معین پور،نفر سوم شایسته لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۱۰ میلیون ریال، رامین کاکاوند به عنوان نفر دوم و جایزه نقدی به مبلغ ۲۰ میلیون ریال، حسین ظهروند به عنوان نفر سوم دریافت تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۳۰ میلیون را از آن خود کردند.

همچنین در بخش طبیعت و محیط زیست ارس زنگنه و اسحاق آقایی موفق به دریافت لوح تقدیر هیات داوران و جایزه نقدی به مبلغ پنج میلیون ریال، سمیه شیخ ویسی نفر سوم جشنواره موفق به دریافت لوح تقدیر و هدیه نقدی به مبلغ ۱۰میلیون ریال، مهدی سعادت نفر دوم جشنواره و موفق به دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۲۰ میلیون ریال و میلاد نعلبندیان به عنوان نفر اول این بخش از جشنواره موفق به دریافت تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۳۰ میلیون ریال شدند.

در بخش جلوه های ویژه محمود میربزرگ موفق به دریافت لوح تقدیر و هدیه نقدی به مبلغ پنج میلیون ریال، فرشته اصلاحی به عنوان نفر سوم موفق به دریافت لوح تقدیر و هدیه نقدی به مبلغ ۱۰ میلیون ریال، احمد بلبلاسی نفر دوم موفق به دریافت لوح تقدیر و هدیه نقدی به مبلغ ۲۰ میلیون ریال و رتبه اول جشنواره به همراه تندیس،لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۳۰ میلیون ریال به محمد رضایی اهدا شد.

درپایان دبیر جشنواره از حدیث معزی و هیوا سوری به پاس تلاش در هنر عکاسی با لوح تقدیر و هدیه نقدی قدردانی به عمل آورد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد اسلامی هنرمندان در فضای مجازی لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ عنوان نفر میلیون ریال نفر سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۵۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک فقره پولشویی به ارزش ۸۱۶ میلیارد ریال و دستگیری دو نفر متهم در شهرستان زاهدان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: پس از اطلاع از وقوع یک مورد پولشویی در زاهدان، رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران با انجام تحقیقات دریافتند شخصی در شهرستان زاهدان برای خرید و فروش موارد مخدر نسبت به افتتاح حساب برای فرزند و همسر خود اقدام و با حساب آنها کارهای مالی مرتبط با خرید و فروش مواد مخدر را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در ادامه و پس از بررسی به عمل آورده از حساب این افراد، دریافتند 816 میلیارد ریال پولشویی داشته‌اند و در این راستا دو نفر متهم دستگیر شدند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • محکومیت مالی برای قاچاق سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل علوم پزشکی وام تحصیلی دریافت کردند
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای فیلمساز ایرانی
  • ۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند