Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با صدور پیامی شهادت سرتیپ پاسدار سید محمد حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری  شبستان از ایلام، متن پیام سردار « جمال شاکرمی» فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام به مناسبت شهادت سردار حجازی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

 خبر شهادت سردار سرتیپ پاسدار سیدمحمد حسین‌زاده حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که عمر با برکت خود را در دوران‌های مختلف صرف جهاد فی‌سبیل‌الله و پاسداری از اسلام و انقلاب نمود موجب اندوه فراوان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مجاهد نستوه و فرمانده خستگی‌ناپذیر دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت در راه دفاع از آرمان‌های اسلام عزیز و ایستادگی در مقابل ظالمین زمان از هیچ کوششی فروگذار نکرد و در مسئولیت‌های مختلف در سپاه پاسداران منشأ خیر و خدمات ارزنده بود.

 

شهادت آن عنصر ایثارگر و خستگی‌ناپذیر را محضر قطب عالم امکان، ولی‌عصر (ارواحنا فداه) و امام رشید و حکیم امت و فرماندهی کل قوا، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، ملت شهید‌پرور و انقلابی، همه سبز‌پوشان سلحشور سپاه سرافراز پاسداران انقلاب و بیت مکرم و عزیز آن سردار شهید، تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.

 

سرتیپ دوم پاسدار جمال شاکرمی -  فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: سردار حجازی ایلام شهادت فرمانده سپاه استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۵۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد

فرمانده سپاه تهران بزرگ با حضور در ستاد ارتش با امیر سرلشکر موسوی دیدار و گفت‌وگو کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، صبح امروز 9 اردیبهشت ماه، نشست هم اندیشی امیر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ برگزار شد.

در این نشست که در ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد، سردار حسن زاده ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، گزارش اجمالی پیرامون گنگره ملی 24000 شهید پایتخت ارائه و در این خصوص بین فرماندهان سپاه تهران بزرگ و ارتش تبادل نظر بعمل آمد.

در ادامه، امیر موسوی زحمات و تلاش‌های سپاه تهران بزرگ را در راستای بزرگداشت مقام شامخ شهدای شهر تهران ارج نهاد.

در پایان، سردار حسن زاده تابلوی منقّش به تمثال فرماندهان شاخص و شهید ارتش جمهوری اسلامی را به امیر سید عبدالرحیم موسوی اهدا کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم درباره حمله سپاه به اسرائیل
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود