Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@16:43:35 GMT

اخبار کوتاه روز دوشنبه گلستان

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۵۵۱۳

اخبار کوتاه روز دوشنبه گلستان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره گلستان گفت که پارسال ۴۵ میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال بابت بیمه تامین اجتماعی ۲ هزار و ۴۳۵ مددجوی این نهاد در استان جذب و پرداخت شد.

عیسی بابایی افزود: حق بیمه تامین اجتماعی پرداخت شده شامل هزار و ۸۵۳ زن سرپرست خانوار و ۵۸۲ مجری طرح اشتغال تحت حمایت کمیته امداد استان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

**

توزیع پنج هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه به مناسبت ماه مبارک رمضان بین خانوارهای نیازمند و آسیب دیده از کرونای مناطق شهری و روستایی گنبدکاووس آغاز شد.

سرهنگ رمضانعلی قاسم‌پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس گفت: ارزش هر بسته حمایتی شامل اقلامی چون برنج، ماکارونی، رب گوجه، روغن و برخی حبوبات ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است.

**

مدیرکل فنی، امور عمرانی و حمل و نقل ترافیک استانداری گلستان گفت که شهرداران و شوراهای اسلامی شهرهای استان متعهد به اختصاص ۳۶۸ میلیارد ریال به عنوان سهم مشارکت شهرداری در تکمیل طرحهای نیمه تمام سال ۹۹ هستند.

عفت همدم بدون اشاره به تعداد پروژه های نیمه تمام مناطق شهری استان و اعتبار موردنیاز برای بهره برداری از آن ها، ادامه داد: با توجه به اهمیت اجرای هر چه کیفی تر طرح ها توسط شهرداری‌ها و ارتباط مستقیم آن با رضایتمندی شهروندان، کارگروه ویژه نظارت بر این پروژه ها تشکیل شده است.

**

معاون سرمایه‌گذاری و تامین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان از تصویب ۲۵۱ طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری با حجم سرمایه‌گذاری ۱۵ هزار و ۴۶۹ میلیارد ریال در کمیسیون فنی برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری استان در سال گذشته خبر داد و گفت که با اجرای این طرح ها ۲ هزار و ۳۴۱ فرصت شغلی ایجاد می شود.

برچسب‌ها استان گلستان گردشگری استانداری گلستان طرح های عمرانی گرگان کمیته امداد امام خمینی گلستان مدیریت شهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان گلستان گردشگری استانداری گلستان استان گلستان گردشگری استانداری گلستان طرح های عمرانی گرگان کمیته امداد امام خمینی گلستان مدیریت شهری اخبار کنکور سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۵۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخبار کوتاه ۱۶ اردیبهشت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • روزنامه‌های اقتصادی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • اخبار کوتاه ۱۶ اردیبهشت
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان
  • کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانوی جویباری به مردم غزه
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • پیش بینی افزایش نسبی و تدریجی دما در استان گلستان
  • پایداری هوای گلستان تا فردا/ ورود سامانه بارشی از شامگاه دوشنبه
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • شهر و حیات مدنی