Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-27@23:57:50 GMT

تایید استفاده مدیران شهرداری اردکان از واکسن پاکبانان

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۵۵۱۷

تایید استفاده مدیران شهرداری اردکان از واکسن پاکبانان

به گزارش مهر، استفاده از سهمیه واکسن کرونای پاکبانان شهرداری اردکان توسط مدیران شهری، خبری بود که از روز گذشته در کانال‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد اما هیچ‌یک از مسئولان امر این خبر را تایید نکردند.

اما امروز سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد به این سئوال رسانه ها پاسخ داد و استفاده از این سهمیه توسط مدیران شهری اردکان تایید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیم سلمانی عنوان کرد: شهر اردکان ۳۲ پاکبان دارد که اسامی آنها پیش از این توسط شهرداری اردکان به دانشگاه علوم پزشکی یزد تحویل داده شده تا سهمیه واکسن آنها ارسال شود.

وی بیان کرد: ظاهراً نام دو تن از کارکنان و مدیران شهرداری اردکان نیز در این لیست گنجانده شده است که این موضوع بررسی و تایید شد.

این موضوع از سوی خبرگزاری مهر از شهرداری اردکان نیز پیگیری شد اما پاسخ مشخصی در این زمینه دریافت نشد اما یکی از کارکنان شهرداری که خواست نامش فاش نشود اعلام کرد: این دو مدیر دارای بیماری زمینه ای هستند و با توجه به اینکه مراوده زیادی با مردم دارند، نام آنها در فهرست پاکبانان قرار گرفت تا برای آنها نیز سهمیه دریافت شود.

حالا دادستانی اردکان نیز به این موضوع ورود کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اردکان اظهار داشت: دادستانی اردکان در ماجرای استفاده مدیران شهری این شهرستان از سهمیه واکسن کرونای پاکبانان ورود کرده است.

مهدی حسن‌پور بیان کرد: دادستانی در حال بررسی این موضوع است و پس از اتمام بررسی‌ها، جزئیات بیشتر و نتیجه آن به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: الف

کلیدواژه: شهرداری اردکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۵۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فجر ساعت پخش زنده بازی مس کرمان و چادرملو اردکان‌ + پخش آنلاین

پخش زنده بازی مس کرمان و چادرملو اردکان در چارچوب رقابت‌های جام حذفی از ساعت ۱۷:۴۵ امروز آغاز و از سایت آنتن پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های مس کرمان و چادرملو اردکان امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های جام حذفی با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز مس کرمان و چادرملو اردکان

جام حذفی ایران (مس کرمان - چادرملو اردکان) ساعت ۱۷:۴۵؛ پخش زنده از سایت آنتن

کد خبر 748078

دیگر خبرها

  • مدیران نگاه عابربانکی را از شهرداری‌ها بردارند
  • فعالیت ۱۵۰۰ پاکبان در ۳۶ شهر استان گلستان
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • تدبیر مدیران شهری در تحول زیرساخت‌های بوستان کوهستانی دراک
  • چادرملو اردکان در جمع هشت تیم پایانی جام حذفی
  • فجر ساعت پخش زنده بازی مس کرمان و چادرملو اردکان‌ + پخش آنلاین
  • چگونه مسئله پسماند در گیلان به یک بحران تبدیل شد؟/ دلیل توقف قطار افغانستان _ ترکیه
  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است