Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@21:32:17 GMT

لیگ یک/ دربی آبی‌های خوزستان به نفع بالانشین

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۵۵۴۶

لیگ یک/ دربی آبی‌های خوزستان به نفع بالانشین

استقلال خوزستان در دیداری پُر گل توانست به برتری برابر استقلال ملاثانی برسد.

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین مسابقه هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال ایران، تیم‌های استقلال خوزستان و استقلال ملاثانی که قرار بود از ساعت ۲۰:۱۵ امشب به مصاف هم بروند، با یک ساعت و نیم تاخیر بخاطر قطعی برق ورزشگاه تختی اهواز مقابل هم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استقلال خوزستان که نمی‌خواست از کورس مدعیان صعود به لیگ برتر عقب بماند، نمایش هجومی‌تری نسبت به تیم پایین جدولی استقلال ملاثانی ارائه کرد و توانست در یک دیدار پُر گل به برتری ۳ بر یک دست یابد.

 

فرشاد جانفزا، مهاجم بلندقامت استقلال خوزستان در دقایق ۴۱ و ۴۴(پنالتی) موفق شد دروازه استقلال ملاثانی را باز کند تا به برتری یک نیمه‌ای در این دیدار برسند.

 

در نیمه دوم امید لطیفی در دقیقه ۶۰ برای استقلال خوزستان گلزنی کرد، اما دو دقیقه پس از آن سجاد عبدویی اختلاف را کمتر کرد ولی در نهایت استقلال خوزستان توانست در این دیدار به پیروزی ارزشمندی برسد.

 

استقلال خوزستان با این برد ۳۷ امتیازی شد تا فاصله چهار امتیازی با مس کرمان صدرنشین را حفظ کند و در جایگاه دوم جدول لیگ یک قرار بگیرد و استقلال ملاثانی هم با ۲۴ امتیاز به رده چهاردهم سقوط کرد.

استقلال خوزستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال خوزستان استقلال خوزستان استقلال ملاثانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۵۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنی که نگذاشت اوضاع گل‌گهر در دربی بدتر شود

به گزارش ورزش‌سه، یکی از دیدارهای حساس هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ‌برتر که تحت تاثیر دو دیدار حساس در تبریز و تهران کمتر به چشم آمد، دربی کرمان میان شاگردان اوزونیدیس و محرم نویدکیا به عنوان دو مربی صاحب سبک بود که در پایان با تساوی یک بر یک تمام شد. 

البته این دیدار می‌توانست با نتیجه دیگری تمام شود و نارنجی‌پوشان رفسنجانی که این روزها روی فرم هستند با پیروزی زمین مسابقه را ترک‌ کنند، اما محمدرضا اخباری با پنج سیو اجازه نداد دروازه تیمش بیش از یک بار در این بازی گشوده شود.

اخباری در ۲۰ دقیقه ابتدایی دربی استان کرمان شوت سنگین واسعی را دفع کرد؛ در ادامه دو مرتبه موفق به مهار موقعیت‌های سجاد شهباززاده شد و درنهایت روی ارسال کرنر  ضربه سر تماشایی نژاد مهدی را به شکل تحسین‌برانگیزی از روی خط دروازه برگرداند تا گل‌گهر که برای پیروزی پا به این میدان گذاشته بود، حداقل موفق به کسب تک امتیاز بشود. 

البته این نتیجه به لطف درخشش تورس در بخش بازیسازی و تهاجمی تیم و در ادامه اخباری در خط دروازه رقم خورد که دو بازیکن شاخص اوزونیدیس در این فصل از رقابت‌های لیگ‌ برتر به شمار می‌روند.

دیگر خبرها

  • پیروزی توپچی‌ها در خانه؛ آرسنال جام را می‌خواهد!
  • پیروزی خانگی آرسنال در لیگ جزیره
  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم
  • رجب‌زاده: ۳ امتیاز بازی با استقلال ملاثانی حق ماست
  • پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)
  • اکبرپور برای ساخت گل خط‌کش داشت! (عکس)
  • عیدی علیه آبی‌ها در بازی سرنوشت‌ساز
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • استقلال خوزستان و ملوان امتیازات را تقسیم کردند
  • بازیکنی که نگذاشت اوضاع گل‌گهر در دربی بدتر شود