Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@17:17:05 GMT

صادقی: حمایت سال گذشته از من نشد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۵۷۱۷

صادقی: حمایت سال گذشته از من نشد

سرمربی مستعفی تیم سایپا معتقد است که در فصل دوم حضورش در این تیم حمایت های لازم از او صورت نگرفت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم سایپا در دومین سال حضور ابراهیم صادقی و در شرایطی که این سرمربی در حال انجام پروژه جوانگرایی در این تیم بود، نتایجی کسب کرد که نگران کننده بود. به دنبال تداوم این شرایط، ابراهیم صادقی پس از شکست مقابل مس رفسنجان از سمت خود استعفا داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه سایپا هم با قبول این استعفا، محسن بیاتی نیا را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کرد.

 

صادقی که میهمان تلفنی برنامه فوتبال برتر بود، در مورد جدایی خود صحبت هایی انجام داد که در ادامه می خوانید:

 

سال اول جوانگرایی خوبی انجام دادیم

 

تشکر ویژه می کنم از همه کارگران، کارمندان و مدیرعامل سایپا. 21 سال آنجا بودم و مدیون همه کارگران این مجموعه هستم که حمایتم کردند. سال اول جوانگرایی خوبی انجام دادم. با توجه به شناختی که از سایپا دارم؛ توانستم با این تیم قهرمان لیگ شوم، سوم شوم و حتی خطر سقوط را احساس کنم نظرم این بود که باتوجه به اینکه تماشاگر نداریم در مسیر سازندگی و پرورش استعداد قرار بگیریم. این هم مورد حمایت مدیران بود.

 

هر مربی نمی تواند همیشه برنده باشد

 

سال گذشته که آقای مدبر بودند به شدت حمایت کردند و سپس آقای کاشانی آمدند و انسان شریف و مدیر خوبی بودند در شش ماهی که بودند حمایت خوبی کردند و خوشبختانه در لیگ ماندیم. در سال جدید از اشتباهات گذشته درس گرفته و چند بازیکن باتجربه گرفتیم. فکر می کنم فوتبال مان از نظر مالکیت، تعداد پاس و خلق موقعیت پیشرفت خوبی داشت ولی در گلزنی خوب نبودیم و نتوانستیم خوب نتیجه بگیریم. هر مربی نمی تواند همیشه برنده باشد. خیلی از مربیانی که الان کار می کنند شاید در شروع موفق نبودند اما در ادامه تجربیات خوبی بدست آوردند. 

 

کار کردن با جوان سخت اما لذتبخش است


کار کردن با جوان ها سختی های خودش را دارد ولی لذت دارد که پیشرفت شان را ببینی. من در دو سال گذشته 15 بازیکن از تیم های پایه به تیم بزرگسالان اضافه کردم. سعی ام این بود چیزهای بیشتری از مهارت های فوتبال به آنها یاد بدهم که در زندگی به دردشان بخورد. اول انسان خوبی باشند و سپس فوتبالیست های خوبی شوند.

 

حمایت سال گذشته از من نشد

 

حدود ده روز پیش جلسه ای با هیات مدیره داشتیم بعد از بازی با سپاهان صحبت هایی زیادی شد و در نهایت تصمیم بر این شد که در آخرین بازی اگر بردی نباشد استعفا دهم این گونه هم شد و استعفا دادم و هیچ مشکلی هم نبود. از اول سال حمایت سال گذشته وجود نداشت. اتفاقاتی بین من و مدیرعامل رخ داد که نمی خواهم در موردش صحبت کنم. در دو ماه گذشته اما حمایت نسبتا خوبی بود. به پاس زحماتی که طی این سال برای من داشتند تشکر می کنم. ده بازی داریم و سی امتیاز و بدون شک کادرفنی جدید می توانند موفق باشند.

ابراهیم صادقی سایپا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ابراهیم صادقی سایپا سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۵۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم فوتبال سایپا برکنار شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا، در پی نتایج ضعیف تیم فوتبال سایپا در مسابقات لیگ آزادگان و با تصمیم هیأت مدیره این باشگاه، مجتبی سرآسیایی از سرمربیگری تیم بزرگسالان کنار گذاشته شد.

ضمناً در نشست هیأت مدیره مقرر شد که مهدی حسینی نسب در دیدارهای باقی مانده هدایت نارنجی پوشان عهده دار شود.

کد خبر 6098603

دیگر خبرها

  • استقبال مردم بلاروس از محصولات گروه سایپا
  • خوشنویسی ایران نیاز به حمایت دارد/ تاثیر بخش خصوصی در چرخه اقتصاد
  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • سرمربی تیم فوتبال سایپا برکنار شد
  • باشگاه سایپا با سرآسیایی قطع همکاری کرد
  • تداوم حمایت هواداران یوونتوس از الگری: باید در تیم ما بمانی / عکس
  • رئیسی: با حمایت دانشجویان و اساتید کشورمان اعتراضات دانشگاهیان غرب استوارتر می‌شود
  • تشدید اختلافات در کابینه رژیم صهیونیستی/ نتانیاهو تهدید شد
  • وزیر جنگ‌طلب، نتانیاهو را تهدید کرد
  • رسانه‌های جهان اسلام باید به خوبی خروش عواطف انسانی در حمایت از مردم غزه را به تصویر بکشند