Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-19@06:34:13 GMT

۱۵ درصد؛ کاهش صادرات در سال ۹۹

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۵۸۶۶

۱۵ درصد؛ کاهش صادرات در سال ۹۹

در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ شاهد کاهش ۱۵ درصدی صادرات بودیم. (منبع)

پربیننده ترین ۶ میلیون و ۸۱۱هزار تومان؛ ارزش سهام عدالت قابل فروش ۱ اردیبهشت ماه؛ آغاز ثبت‌نام وام ضروری بازنشستگان ۴۳۰هزار تومان؛ حباب قیمت سکه ۳ سال؛ مدت اعتبار دسته چک ٣٨.٦ درصد؛ افزایش اجاره بها در زمستان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۵۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک صادرات ایران ۱۳۰ درصد منابع قرض‌الحسنه را وام داد

​نسبت مانده مصارف به مانده منابع قرض‌الحسنه در بانک صادرات ایران در مقطع منتهی به پایان بهمن‌‌ماه سال 1402  به مرز 130 درصد رسید.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، مانده مصارف (وام‌های) قرض‌الحسنه بانک صادرات ایران در مقطع منتهی به پایان بهمن‌ماه سال جاری از 852 هزار میلیارد ریال فراتر رفت که نسبت به مانده منابع قرض‌الحسنه 658 هزار میلیارد ریالی بانک در این مقطع، عملا با پرداخت بیش از 194 هزار میلیارد ریال وام بیشتر از مانده منایع قرض‌الحسنه، نسبت 129 درصدی ثبت کرده است.

همچنین حجم تسهیلات تکلیفی و غیر تکلیفی پرداخت شده بانک صادرات ایران در 11 ماه منتهی به ابتدای اسفندماه سال جاری به 435 هزار میلیارد ریال رسید سهم قابل توجهی در گره‌گشایی از مشکلات مالی و معیشتی هموطنان داشته است.

بانک صادرات ایران همچنین علاوه بر تامین مالی واحدهای تولیدی و اقتصادی و انجام اقدامات ویژه از جمله افزایش سرمایه و اصلاح ساختارهای مالی، با عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، حجم تسهیلات تکلیفی و حمایتی خود در 11 ماهه منتهی به پایان بهمن‌ماه سال جاری را به 474 هزار و 792 میلیارد ریال رساند که نسبت به ماه قبل بیش از 15 درصد رشد داشته و سهم قابل توجهی در کمک و پشتیبانی از بخش‌های مختلف اقتصاد مقاومتی و حمایت از مردم در اقصی نقاط کشور داشته است.

پرداخت انواع وام قرض‌الحسنه در بخش‌های ازدواج و تهیه جهیزیه، فرزندآوری، مشاغل خانگی، ودیعه مسکن، درمان، ستاد دیه و سایر وام‌های ضروری و همچنین مشارکت در بهسازی و نوسازی مسکن روستایی، مشارکت مدنی در نهضت ملی مسکن، ودیعه مسکن اقدام ملی مسکن، ساخت و خرید مسکن ایثارگران، خدمات حمایتی کشاورزی و پشتیبانی از اقدامات شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی، از دیگر اقدامات بانک در راستای پرداخت تسهیلات تکلیفی و حمایتی در مدت یاد شده بوده که در قالب عقود قرض‌الحسنه، مشارکت مدنی، مضاربه، سلف، فروش اقساطی، جعاله و مرابحه در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • روند افزایشی قیمت نفت معکوس شد
  • عراق صادرات نفت خام خود را به ۳.۳ میلیون بشکه کاهش می‌دهد
  • ارزش صادرات تخم مرغ به ۱۷۰ میلیون دلار رسید
  • اصفهان رتبه نخست تولید شیر خام کشور را دارد / صادرات فرآورده خام دامی به ۳۵ کشور
  • اصفهان رتبه اول تولید شیر خام کشور را دارد / صادرات فرآورده خام دامی به ۳۵ کشور
  • ارزآوری حاصل از صادرات ید در گلستان ۲۰ درصد کاهش یافت
  • صادرات ۱۷۱ میلیون دلار کالا از خراسان جنوبی
  • تغییر درآمد نفتی روسیه
  • درآمد نفتی روسیه افت کرد
  • بانک صادرات ایران ۱۳۰ درصد منابع قرض‌الحسنه را وام داد